Gimnasztika vizsga

2008.04.16. 08:53

Feladom, én már semmit sem értek! Mikor azt hiszem, úgy érzem, hogy egy vizsgám nagyon pocsék lett, pláne, hogy talán nem is sikerült, akkor min. 3-ast kapok rá. Bezzeg, ha úgy érzem, hogy tuti megvan, sőt! Még talán elég jó eredménnyel is, akkor jön a jó kis pofáraesés.

Tegnap kihasználtam a helyzetet, mert megint kaptam mélt a tanfolyami összekötőnktől, és ha már leveleztünk, rákérdeztem, hogy megvannak-e a gimnasztika vizsga eredményei.
Hát megvoltak, én meg jól meglepődtem. 2-es lett... Tudom, hogy nem kéne kiakadni, mert a lényeg, hogy megvan, de mégis bosszant, hogy mi a fenét bénázhattam el, mikor úgy éreztem, hogy tök jól sikerült??? 1 feladatot tutira elszúrtam, mert abba belekeveredtem, de a többiről meg voltam győződve, hogy a nagy része simán jó lett. Erre tessék!

No mind1, azért van megint ünneplésre ok, mert csak sikerült, az meg le van tojva, hanyas lett!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr2427762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása