Védőnőnél 2

2008.05.05. 21:41

Nah ma megvolt a második randi is a védőnővel. Nem mondanám, hogy okosabb lettem, viszont neki adtam egy halom melót, mert elvittem az utolsó tali óta begyűjtött összes leletemet, amit ő lelkiismeretesen felvezetett a kartonomra és a kiskönyvembe is. Szóval jól elvolt.
Megmérte a vérnyomimat, ami persze most is jó alacsony volt, a súlyomat - az ő mérlege szerint híztam 1 kilót! - és megdícsérte a pocóm, hogy már szépen alakulgat.

Szóval semmi extra nem volt, bár igazán kérdezni sem tudtam, egyszerűen nem volt mit. Azaz arra rákérdeztem, hogy jön-e majd vmikor látogatni, mondta, hogy annyira nem érzi szükségét, de ha vmi miatt nem tudok én bemenni, úgyis mindig jár vkinél a házunkban, akkor max. bejön. Korrekt.

Azért haszna is volt a "randinak", mert megkaptam egy helyi nőci elérhetőségét, aki kismamáknak is oktat jógát. 1.000 Ft/1,5 óra, ami sztem elég korrekt. Csütörtökönként 5-től van és 13 hetes pocakosság után lehet menni, szóval én már akár el is nézhetnék. Nah majd ha túlvagyok ezeken a hülye vizsgákon, meg fogom látogatni. Vagy megint odáig fogok jutni, hogy marad az itthoni dvd-s jógázás? Azért jó lenne új embereket is megismerni helyes kis városunkban, úgyis most sok kismama van. Sztem el fogok menni!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr12455460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása