Vasárnapi (majdnem) színház

2008.05.06. 09:12

Vasárnap délelőtt elcsaltam szomszédasszony-barátnőmet az Árkádba, mert bevallom, rohadtul nem volt kedvem egyedül autózni, a saját hülyeségem miatt meg nem volt szívem elrángatni a Zuram, aki valszeg el sem jött volna.
Ja! Múlt vasárnap vettem egy könyvet a barátnőmnek, amiről kiderült, hogy már olvasta, úgyhogy felhívtam a Librit, ahol mondták, hogy blokk ellenében 8 napon belül kicserélik, szóval muszáj volt menni. És ha már ott voltunk, nem csak a lányzónak vettünk 1 csini felsőt és találtam neki egy helyes kis gatyót, hanem magamnak is beújítottam két felsőt :-). A Pasik elég jól viselték, bár abban a helyzetben mások is bármit ráhagytak volna a feleségükre.... Jóvan, kicsit bepiáltak már délelőtt. Aztán jött volna még egy adag pálesz, de a Zuramnak megtiltottam, azaz csak akkor ihatta meg, ha evett előtte és ő még így is előrébb volt, mivel kapott reggelit :-). Szóval igencsak vidámak voltak, mire hazaértünk. Meg éhesek :-))))

Nah a délelőtti kiruccanás után ledőltünk pihizni, aztán puccbavágtuk magunkat és elindultunk a Belvárosba, mivel 7-re színházjegyünk volt a Radnótiba. Már tökre vártam, mert az utóbbi időben besokaltam a mjúzikelektől. Elég jó helyen sikerült parkolnunk, közel az Oktogonhoz. Szépen elsétáltunk a Nagymezőbe, nosztalgiáztunk kicsit a palacsintázóban és hamiztunk egy jót, majd átkullogtunk a Radnótiba, ahol várt a nagy pofáraesés. Hát nem az ajtón figyelt egy hatalmas kiírás, hogy betegség miatt elmarad a mai előadás? A fenébe! Régen szontyolódtam el ennyire, totál rá voltam hangolódva a kis kultúrára, még Babszemmel is megbeszéltem, hogy miben lesz most része, erre tessék!

1ébként ugyi már nem először fordult elő velem, hogy elmaradt egy előadás, sőt! Az idén már ez volt a harmadik. Az első kettő mjjjjúzikel volt, amikre rögtön adtak is másik időpontot, de a Radnótiban visszaváltották a jegyünket és csak egy jegydílert kaptunk, aki felírta az elérhetősgünket. Nem hiszem, hogy valaha is keresni fog, de ki tudja. Jó lenne azért, ha legalább ősszel meg tudnánk nézni ezt az Oscar Wild darabot. Az az egy azért megnyugtat, hogy június elején megyünk Pécsre a POSZT-ra, úgyhogy ott majd színházasdizhatunk :-).

No meg azért, ha ezt előre tudtuk volna, akkor nem a palacsintázóba megyünk vacsizni, hanem vhova máshova. De nem baj, így legalább spúroltunk.
Hazamenni persze nem volt kedvem, kellett a feltöltődés, a búfelejtés. Az ottani nagy Alexandrában van egy kis kávézó, ami reklámozta, hogy van diétás sütijük is. Egy db-ig üldögéltünk, de mivel nem nagyon jött oda a csajszi, hogy mit szeretnénk, én mentem hozzá, hogy milyen sütijük van. Vmi linzer volt, csokigolyó és mákos pozsonyi kifli, úgyhogy összeszedtük magunkat és eljöttünk. Közben kitaláltam, hogy menjünk el a kálvin téri California kávézóba, de aztán beugrott, hogy tiszta dili vagyok, mivel a Nyugati felé is van egy, így fogtuk magunkat és elsétáltunk odáig. A kávé nagyon fincsi, ráadásul legnagyobb meglepetésemre a cukormentes habon kívül 3 féle öntetük is volt, ami szintén cukormentes. Azért a Kálvinon lévő hely kicsit hangulatosabb, de ez se volt rossz, a Drágám még egy tonhalas bagelt is benyomott. Hmmmmm de fincsi volt! Mert ugyi muszáj volt megkóstolnom :-).
Ezután visszasétáltunk a kocsihoz, majd hazamentünk. Végülis jól végződött a nap, legalább korán hazaértünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr32455727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszter · http://perszee.freeblog.hu 2008.05.07. 14:50:03

kicsit off: ha tudnád, hogy aznap is ott lófráltunk az Árkádban, csak mi délután... :)

Lusthie 2008.05.07. 18:47:24

:-) Holnap is megyek ám! Sztem, olyan 12-fél 1 körül fogok ott előfordulni :-)
süti beállítások módosítása