Egy fárasztó nap...

2008.05.09. 15:54

...amit már egyre kevésbé bírok.
Azaz egy hagyományos és jó hosszú naplóbejegyzés, mert néha ez is kő :-).

Tegnap reggel a Zuram bevitte magát dolgozni, mivel nekem csak 11-re kellett mennem dilidokihoz. Gondoltam, előtte bemegyek a Fehérvári úti Sztk-ba, hogy átvegyem a már elkészült toxo leletemet. Eleveg 10-től van leletkiadás, én meg nem sokkal 9 után voltam ott, de nagyon korrektek voltak, mert megnézték, hogy készen van-e egyáltalán. Persze nem volt, néztek is nagyot, hogy ki mondta, hogy 1 hét alatt készen lesz, mikor az inkább 2 hét. Mind1, jó tudni, hogy ideadták volna idő előtt. Rutinosan elkértem a telefonszámukat, mivel mostanság nem igazán járok arra.
Viszont volt egy haszna is a kirándulásnak, mert felfedeztem egy tök jó kismamaboltot. Ugyan még csak fél 10 körül volt, mégis vmi sugallatra elindultam, hogy megnézzem. Nagy mákom volt, mert éppen aznap nyitott, a nőci meg azért ment be korábban, hogy kitanulja a pénztárgépet. Mondjuk ez se semmi, de nem nagyon foglalkoztam vele. Voltak új és használt ruhák, és legnagyobb meglepetésemre találtam magamnak 2 nadrágot is - a többi nagy volt -, egy 3/4-est és egy hosszú fehéret. Még dönteni sem volt könnyű, de végülis a hosszút vettem meg. Kiderült, hogy ezeket a cuccokat egy nőci készíti, így fog még kisebb nacikat is gyártani, úgyhogy tutira be fogok még nézni.

A Körtér után irány az Örs. Dilidoki után benéztem a Sugárba és az Árkádba is, utóbbiban csak a bababoltot néztem meg, gondoltam, jó lenne még egy nyári naci. Egyet találtam is, de az S-es is nagy volt. Felpróbáltam egy Esprit szűk szárú gatyót, ami legnagyobb meglepetésemre egyáltalán nem tetszett, pedig nem kismamigatyót már többet is vettem és nagyon szerettem. Ráadásul drága volt és még nagy is! Szóval spúroltam :-).
A Sugárban egy felsőt szereztem be a Dr.Jeans-ben, majd gyogyitár, aztán uccu haza, mert a Zuram már telefonált, hogy hol vagyok. Fél 3-ra értem haza. Ebédeltem, majd fél 4-re fodrász volt a köv. progi. Háááát nem kicsit megnyirbált a csajszi, de neeeeekem tecccccik :-).

Ezután 15 perc pihi, aztán uccu neki Kutyuval a Zuram melóhelyére, mert aztán 1ütt mentünk a dokihoz. Hihetetlen, hogy mi volt a városban! Negyed 6-kor indultunk el és asszem olyan 3/4 7-re értünk Budára. Nagggyon gáz volt! Nem tudom, hogy mi történt, de tény, hogy mindenki elővette az autóját. Persze a dokitól is elkéstünk, bár szerencsére nem sokat, így is várni kellett. Kapott G bogyókat, remélem, helyre fog jönni, vagy legalábbis kevesebbet fog vakaródzni, mert már nagyon kezdem elveszíteni a türelmemet.
Hazafelé vettünk egy kis szemétkaját, amit otthon jól be is nyomtunk. Nekem bejött :-)
Viszont a pocakom igencsak megérezte az egésznapi mászkálást, mert már reggel eléggé fájdogált, húzódott és még ma sem az igazi. Remélem, nincs semmi komoly, csak jelez, hogy pihizzek többet.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr25461520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása