Bőgök...

2008.05.15. 17:34

...és ez nemcsak a hormonok miatt van. Ma tutira nem.
Mivel én kis kíváncsi vagyok, nem bírtam ki, hogy ne menjek el potyaqqcsra. Azaz már tegnap akartam, de nem volt "rendelés", így mára jelentkeztem be. A Zuram se jött, mert dolgozott, de nálam volt a kocsi a babauszi vizsga miatt, így elég könnyen "ugráltam".

No és mit ne mondjak, piszok nagy élményben volt részem! Eszméletlen, hogy mennyit változott az elmúlt két hét alatt a törpi. Izgett-mozgott, fogta a fejét, nagyon kis aktív volt. Hát most nem kellett köhögnöm, hogy felébresszem, igaz, előtte kapott egy kis kólát és sajtburgert. Tutira hatott :-). Totálisan bele vagyok szeretve ebbe a kis kölökbe. És, hogy már mennyire babaformája van! Döbbenet. Formás kis jövevény :-)

Na és a lényeg.... Ugyi eddig nem tudtuk, hogy milyen nemű, de anyámon kívül ember nem volt még, aki azt "jósolta" volna, hogy kislány lesz. És nem is lesz, mostmár nevén lehet nevezni. :-). Nem mondanám, hogy a mi kisbabánk túl szégyellős lenne, sőt! Az első kép, amit megláttam, mikor a pasi bekapcsolta az uhu gépet, egy nagy kuki volt :-). Bizony! Arc sehol, bezzeg igencsak beterpesztett a Drága :-). Szóval mostmár egyértelmű, hogy Benedek lesz.

Anyám reakciója? Érdekes volt... Mondhatnám, hogy elkezdett prüntyögni, hogy nem kislány, merthogy ő anno mindig is bajban volt az öcsém pelenkázásával.... Könyörgöm! Nem neki kell majd a pelust cserélni! Sőt!
Bezzeg Anyósom meg majd' kiugrott a bőréből, pedig neki két fia van! Nem baj, számára már nem lesz ismeretlen a dolog... Mondta is, hogy ez a legjobb, azaz elsőre fiú, másodikra kiscsaj! És be kell valljam, én is mindig erről álmodoztam! Annyira boldog vagyok, hogy ki tudnék ugrani a bőrömből. Asszem megyek is, mert ezt meg kell ünnepelni! A vizsgáról majd később és akkor teszek fel fotót is.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr41471315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maya 2008.05.15. 21:58:03

Hmm... Gratulálok! :) Kispasi :)
***
Az anyák reakciója egyébként valahogy mindig érdekes... Anno az enyém se úgy reagált a hírekre, ahogy...
Mindegy...

Nőjetek, szépen, ügyesen! :) Puszi Benedeknek is, és Nektek is!!!

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.05.16. 08:31:49

Nagy-nagy gratula a "magamutogató" Benedekhez! :-)

Lusthie 2008.05.16. 12:30:50

:-) Nagyon szépen köszönöm a gratulákat!
süti beállítások módosítása