18

2008.05.28. 21:43

és a számolás folytatódik...

Ma voltam dokibácsinál, minden rendben, szép zárt a méhszájam, a pocakom meg jó nagy :-).
Babót csak keveset néztük, nem akartuk szadizni, holnap úgyis megyünk genetikára. Szerencsés vagyok, hogy a múltkor megmutatta magát, mivel ma inkább motoros pozíciót vett fel, nagyon össze volt kucorodva :-). Azt hiszem, eléggé elfáradhatott az elmúlt három napban. Én is....
A gerincén kívül max. a profilját láthattuk, viszont Dokibácsi megmutatta a veséjét, máját is. Úúúúúúgy imádom ezt a kis Törpét!

És a mostmár szokásos heti pocakfotó oldalról és szemből is:




A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr84492538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.05.29. 05:54:24

18? 18 éves?:-)) Egyébként nagyon csini pocakod van! De tényleg! Én nem rakok fel az enyémről képet:-)))

Lusthie 2008.05.29. 15:43:24

Annyi majd lesz :-) Az előzményekből kiderül ám, mi a 18 :-).
Köszi a bókot! Nem mondod???? jön a harmadik??????

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.05.30. 07:28:51

Jaj dehogy! Mi megálltunk a
számolásban a kettőnél:-)
(a 18-cal meg a ate korodra utaltam! Egyébként visszaolvastam, tudom mire vonatkozik)

Lusthie 2008.05.30. 08:32:21

na erre majd befizetek :-)))))
Tudom, hogy tudod :-) nem 18! képzeld manapság már 27-nek is néznek! :-)
süti beállítások módosítása