Paramami

2008.06.02. 09:56

Ez vagyok én! Az a hülye kisördög csak belémbújt, így már este sem nyugodtam. Ok, a vizsga miatt is ideges voltam, de az más.
Szóval nem bírtam magammal, így kerestem egy helyet, ahol csinálnak magzati szívqqcsot. Csakhogy megnyugodjak, mert ugyi vannak dolgok, amikben mindigis a tökéletesre törekedtem. És ez most egy ilyen helyzet.
Ígyhát szerdán, 14.40-re megyek a Bolgárkerék u-ba. 14EFt lesz, de tojok rá.
Remélem, a kardiológus dokinéni, aki kifejezetten spéci szívqqcsos, meg fog nyugtatni, mert ugyi igenis minden rendben lesz!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr96498879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hana 2008.06.02. 11:49:07

Hát persze, hogy minden rendben lesz!!! :)

Lili · http://biborszel.blog.nlcafe.hu/ 2008.06.02. 13:54:04

Tudom, hogy a paraságodra én is ráturbóztam, de nagyon örülök neki, hogy elmész.

Lusthie 2008.06.02. 20:26:01

Lili: végülis mi bajom lehet?
köszi Hana!!!
süti beállítások módosítása