Bizony, már itt tartunk. És már a pocóm is nő rendesen.
Először csak a fotókat akartam feltenni, de mivel túlvagyok a szívqqcson is, szöveg is lesz, mostanság úgyis megy a duma :-).
A Bolgárkerék utcába, a Magzati Diagnosztikai Központba 14.40-re voltam bejelentkezve, de 5 percet késtem, mert a busz kicsit bedugult. Szerencsére nem volt gáz, mert még így is kicsit várnom kellett. Nem baj, addig is próbáltam magamhoz térni.

Ismét nagy mákom volt, mert sikerült egy végtelenül aranyos, kedves, szimpatikus dokinénit találnom. Nagyon jófej volt, még beszélgetett is Benedekkel, meg is lepődtem jól. Velem is folyamatosan kommunikált, nyitott volt a kérdéseimre is. Mondta, hogy az én esetemben, a lombik és az IR miatt valóban jól tettem, hogy elmentem a vizsgálatra. Megnézte a genetikai leleteket és a down szűrés eredményét is és igencsak sikerült megnyugtatnia.
Szóval a legfontosabb, hogy minden rendben!
Azaz a vizsgálat pontos eredménye:
"A magzati szív vizsgálatánál a szívüregek alakja, helyzete, mérete szabályos. A kamrai sövény zártnak látszik. A foramen ovale és a Botallo-vezeték nyitott. Az aorta és az arteria pulmonalis eredése, lefutása és áramlása szabályos. A vizsgálat alatt ritmusos szívműködés: 147/min frekvencia. IVS: 4 mm. Balkamrában egy hyperechogén papillaris izom látható. Ez nem szívfejlődési rendellenesség, kontroll vizsgálat nem indokolt. Kompenzált keringés. Súlyos szív fejlődési rendellenesség kizárható. Genetikai tanácsadás javasolt.
A MSZNUT érényben lévő szakmai protokollja szerint végzett vizsgálat során egyéb eltérésre utaló jel jelenleg nem észlelhető."

Ennyi az eredmény. Azt hiszem, mostmár nyugodt lehetek, már amennyire egy pocaklakó, majd egy csecsemő, később már gyerkőc, kamasz stb. mellett lehet.
Az életem innentől kezdve totális aggodalom, de ez a legkevesebb!

No és a pocakfotók:

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr68504095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása