Pihi

2008.06.10. 23:59

Ahogy ígértem, meg is fogadtam, hogy sokat fogok pihizni. Hétfőn szinte egész nap feküdtem, aludtam, csak este mentünk el színházba, hiszen mégiscsak a POSZT miatt jöttünk le. Az előadás nagyon jó volt, bár az első felvonásnál elég nehezen ment a sok ülés, de aztán a második felvonásnál már nem volt gáz, akkor már sokkal jobban volt a pocóm.

Kedden is csak úgy mehettem el mászkálni, hogy délelőtt pihiztem. Bevallom, jól is esett, ráadásul délutánra már tényleg jól voltam, végre normálisan tudtam mozogni, ill. az ágyban is komolyabb fájdalom nélkül meg tudtam fordulni. Még mindig nem tudom, hogy mi lehetett a fő baj, bár leginkább arra gyanakszom, hogy a beleimmel lehetett valami gáz. Kedd estére már annyira jól voltam, hogy vacsi után megint elmentünk sétálgatni a városba a Szülőkkel és Sógiékkal, amit nagyon élveztem.

Szerintem a szerda is így fog eltelni, azaz délelőtt pihi, aztán mászkálás, ebéd, séta, este pedig színház. És bízom benne, hogy a pocakom is ilyen jól lesz továbbra is, mint ma este!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr92513894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása