Mérhetetlen boldogság 2

2008.06.23. 22:13

Végre engedélyt kaptam, hogy "kihirdessem" örömöm okát.
A háttérsztori annyi, hogy a múltkor, mikor lent voltunk Pécsett Pünkösdkor, vittem Sóginéniméknek egy méhviasz maci formájú gyertyát. Ők is babát szeretnének és poénkodtam velük, hogy a szomszédasszony-barátnőmék is ilyet kaptak és össze is jött nekik, szóval hajrá!
Aztán egyszercsak kaptam egy e-mailt a meggyújtott maci fotójával. Meg is dícsértem Sóginénit, hogy milyen ügyik, hogy használják, csak így tovább!
Aztán jött a következő emil, amiben a hőgörbe volt. Néztem, aztán visítoztam. Bőgtem, visítoztam felváltva. Ráadásul közben kétszer is csörgött a telefonom, így igencsak nehéz volt visszafognom magam.
A harmadik mélben pedig ott qqcsolt a kétcsíkos teszt, a bizonyíték, hogy végre nekik is sikerült, babát várnak.
Eddig azért nem írhattam róla, mert direkt kérte, hogy még ne "hirdessem" ki, de ma ismét voltak uhun, ahol a dokibácsi végre megnyugtatta, hogy minden rendben, szépen fejlődik a Pocaklakójuk.
Annyira jó, hogy nekik is összejött, ráadásul a két babó között nem lesz nagy korkülönbség, jövőre mehetünk 1ütt nyaralni :-)))). Ráadásul vhogy azt érzem, hogy kiscsajuk lesz - bocs Sógibácsi! -, és ha bejön a megérzésem, akkor Anyósunk tényleg duplán boldog lesz ennyi pasi után :-).

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr57504825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sóginéni 2008.06.24. 08:14:49

:) puszi, a következő nyaraláson pedig már húzzák majd egymás haját :) :) :)

Lusthie 2008.06.24. 19:44:54

nanáhogy! mi meg a sajátunkat fogjuk tépni :-)))
süti beállítások módosítása