4D

2008.07.09. 12:29

Tegnap, az amúgy fárasztó nap végén hihetetlen élményben volt részünk. 19 órára voltunk beírva 4D qqcsra, a 4D-Genesisbe, de már fél 7-re odaértünk, aminek a szonográfus is nagyon örült, úgyhogy nem is kellett várnunk, már mehettünk is. A hely piszok hangulatos, a nőci pedig nagyon kedves volt. Iszonyat jó volt látni, hogy mennyire élvezi a munkáját, nekem ez nagyon sokat jelentett.

Nemcsak Benedeket, hanem engem is alaposan kivizsgált. Végre fény derült rá, hogy miért fáj nekem az oldalam időnként. Azaz mondhatnám azt, hogy beigazolódott, amit már én is gyanítottam. Szóval a vesém a ludas. Gyerekként amúgy is sok bajom volt vele, többek között vesemedence nagyobbodás, vesevérzés és a mai napig vesehomok. Bizony ám! homokos vagyok :-))). Bocs a hülye viccért.... A lényeg, hogy nagyon úgy néz ki, épp a kalcium oxalát miatt van vesetágulatom. Meg mástól, mivel ez ugyi a mostani állapotommal is járhat. Azért furi, mert mikor Pécsett voltunk a kórházban, rá is kérdeztem a dokinál, aki meg is qqcsolt, de nem látott semmit. Dokimnál is rákérdeztem, ő se nagyon foglalkozott a dologgal, viszont tegnap megtudtam, hogy a vesefájdalom konkrétan egészen a petefészekig sugárzik. Így már totálisan egyértelművé vált, hogy emiatt szokott fájni a jobb oldalam. Kicsit kutattam, hogy ez akkor most konkrétan mi a fenétől lehet, de semmit sem találtam :-(. Azaz még annyit, hogy baci. Dokibácsimhoz két hét múlva kell csak menni, majd kíváncsi vagyok, mit fog kiokoskodni, addig meg elmegyek megint pisivizsgálatra.

No és mit tudok ezzel a dologgal csinálni? Kb. semmit. Azt tanácsolta a szonográfus, hogy tudatosan a másik oldalamon feküdjek, igyak sokat. Az ivással nincs gond, de tény, hogy eddig szinte mindig a jobb oldalamon feküdtem, aludtam, az éjszaka viszont már nagyon figyeltem, hogy "Apa felé forduljak". Merthogy ez volt a fő jótanács :-))))

Maga a qqcsolás durván tényleg 1 óra volt, bár nem folyamatosan, mivel közben még ki kellett mennem pisilni is, hogy ne legyen tele a hólyagom. Benedek hihetetlen édes volt. Döbbenet, hogy mennyit változott, mióta utoljára láttuk. No és még a nő szerint is tiszta apja. És ez tény. A szája tutira, talán a nózija hasonlít rám - sajnos - és bízom benne, hogy az én szempilláimat fogja örökölni :-). Miért sajnos, hogy a nózija talán az enyém? Apukám mindig azt mondta, hogy akkora heftim van, hogy a fagyis egy százasért se töltené tele. Hozzáteszem, akkoriban 50 fillér volt egy gombóc fagyi :-)))). Na jó! azért jópár évre rá az is mondta Apu, hogy "nini! hozzánőtt a fejed a nózidhoz" :-)).

A kiffiam 1ébként folyamatosan mozgolódott, csak a végefelé lett elege, akkor abba is hagytuk a mozizást. Hihetetlen volt látni, ahogy a köldökzsinórral, majd a talpacskájával játszott. Előbbi a nyaka körül volt, akárcsak egy lánc és néha rágcsálta is :-). A talpacskája meg egyenesen zabálnivaló és már 4.15 cm! Úgy tűnik, nagylábon fog élni, bár állítólag a Zuram is így kezdte, aztán csak 41-es lett a vége.

No és akkor néhány fotó a teljesség igénye nélkül:

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr18560232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuci 2008.07.09. 14:00:13

Annyira nagyon édes Benedek!!! Tényleg nagyon jól sikerült képek! :-)

Vikicicca 2008.07.09. 15:04:44

Nagyon édes a kicsike! :) Klassz fotók! Puszi!

Lusthie 2008.07.09. 16:07:13

Köszi csajszik :-) Sztem is tök jók lettek a képek! :)))

Matazeqi 2008.07.09. 16:20:08

Naaaaaaaaaagyonééééééééééééééédeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees :)
(Maya)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.07.10. 08:53:04

Mi is itt voltunk kukucskálni, nagyon jó hely, kedvesek, figyelmesek. Gyönyörű kisfiatok van :)

Lusthie 2008.07.10. 10:01:54

Beso: nekem is :-)))))
Köszi PandaDorka! :-)

Eszter · http://perszee.freeblog.hu 2008.07.10. 13:57:47

Azért az milyen jó, hogy téged is megvizsgált!
Benedek nagyon cukor :) jó képek!

Lusthie 2008.07.10. 14:18:23

Esztó: ne is mondd! mostmár legalább tudom, hogy mé fáj

Eszter · http://perszee.freeblog.hu 2008.07.10. 16:39:04

látod, látod: tessék szépen az urad felé alukálni :)))
süti beállítások módosítása