Hami

2008.07.17. 17:02

Egyre nehezebb mindig kitalálnom, hogy mit hamizzak. Ugyi arra is figyelnem kell, hogy mit, mivel. Már ott tartok, hogy jelenleg alig ehetek valamit. Mondjuk ezzel még nagy gondom nem is lenne, mert amúgyis elég válogatós vagyok, ma mégis kifogott rajtam a rendelt ebéd. Egyszerűen nem szeretem - többek között... - a fehérrépát, akkora adagban meg egyenesen utálom, mint amennyi a mai hamiban volt. Ráadásul még kipiszkálni sem tudtam, mert olyan volt a kaja. 1ébként alapból nem lett volna rossz, de egyszerűen kiráz a hideg a gyökértől, főleg ilyen mennyiségben. Bukta. No és így tutira nem lett meg az alap ch mennyiségem sem. Magyarul sejtettem, hogy 4-re baromi éhes leszek.

Következő dilemma, mi legyen az uzsi. Az utóbbi időben már nem elég a pohár ananászlé, mert Benedek reklamál, így hát ki kellett találnom valamit. És bevallom, baromi jól is esett. Még jó, hogy tegnap vettem friss tojatot a piacon, a Zuram meg bevásárolt, szóval volt miből válogatni. Végeredmény? Ez lett:

Azaz rozsos kiflikében tojásrántotta, sonka, sajt, salátalevél, pici majonéz. De jó is volt!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr1572956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.07.17. 19:35:06

Nagyon fincsi lehet, így kép alapján is ;) Na megyek én is enni valamit :)

picuranyu · http://picurom.freeblog.hu 2008.07.18. 08:16:16

Juj de jól hangzik. :) Azt hiszem ideje lenne reggeliznem. :)

Lusthie 2008.07.18. 20:15:55

Nagyon fincsi is volt ám :-)
süti beállítások módosítása