Ceres és a döbbenet

2008.07.24. 14:45

Ma baromi nagy meglepiben volt részem. Csöngetett a postás, én meg erősen törtem a fejem, hogy mi a fene lehet a csomag, hiszen most rendes kislány voltam és nem rendeltem semmit. Aztán néztem nagyokat, mikor megláttam a feladót!

Az előzmény: Általában a Ceres Sütő Tönkölybúza kenyerét szoktuk venni, de sajnos már többször jártunk úgy, hogy két nap után egyszerűen bepenészedett. Azért elég bosszantó a dolog, főleg mikor nincs otthon más kenyérféle, te meg rákészülsz a jó kis reggeli szenyára. Már a hűtős trükköt is kipróbáltam, de az se volt sokkal jobb. Eddig egész jól viseltem, de tegnap betelt a pohár, miután kibontottam az előző este vásárolt zacsit és most nemcsak a szélén volt penészes a kenyér, hanem a szeletek között is. Még jó, hogy volt otthon két száraz zsömle, így legalább tudtunk vmit nyomni arcunkba reggeli gyanánt.

Miután elment a Zuram otthonról, elkezdtem törni a fejem, hogy mit csináljak. Arra a megállapításra jutottam, hogy a boltba nincs értelme visszavinni, úgysem csinálnak vele semmit. Aztán elkezdtem nézegetni a zacsit, ahol korrektül fel volt tüntetve több elérhetőség is, felhívtam őket. Végül eljutottam a laborhoz - lövésem sincs, miért pont a labor foglalkozott velem -, ahol egy nagyon kedves hölggyel sikerült beszélnem. Nem győzött bocsánatot kérni, a végén már én éreztem magam hülyén, pedig most tényleg nem nagy leszúrásra készültem, egyszerűen csak tájékoztatni akartam őket. Ő is a hűtős megoldást tanácsolta, úgyhogy asszem kénytelen leszek ott tartani a már megnyitott zacsikat. Végülis ez a legkevesebb, csak tényleg jó lenne, ha nem kéne állandóan kidobni a kenyereket. Ráadásul ugyi ez a fajta nem is az ócsó kategória. A beszélgetés közben a nő többször elmondta, hogy küld nekem vigaszcsomagot. Mondtam, hogy nem emiatt hívtam őket, de többszöri unszolására végül megadtam az elérhetőségemet, mert mondta, hogy náluk ez a szokás.  Ezután nem is foglalkoztam többet a dologgal, már az is feltöltött, hogy ennyire normális volt. Aztán ma csöngettek. Én meg néztem nagyot, mikor megláttam a postás kezében a hatalmas dobozt és totál le voltam döbbenve, hogy honnan jött. Álmomban sem gondoltam volna, hogy tényleg fognak is vmit küldeni. No és mi volt a meglepi? Hát ezek:

Ráadásul nagyon eltalálták az ízlésünket, mert konkrétan ezt a kétfajta kenyerüket szoktuk venni, ill. mindketten imádjuk a kalácsot, bár ugyi az utóbbi időben nem nagyon vettem, merthogy nem igazán ehetek ilyeneket. Azért a csokis kalácsot már le is teszteltem és piszok finom! Szóval ma rá kellett jönnöm, hogy vannak még cégek, akiknek fontos a vevőjük. Köszönöm még 1x!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr99583542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszto · http://perszee.freeblog.hu 2008.07.24. 20:16:29

aztaaa, jó fejek voltak :)
(de azért csendben megjegyzem, sajna én is találkoztam ezzel a problémával. csak a házilag készített pékáru müködik itthon, márha van időm és türelmem hozzá)

Lusthie 2008.07.24. 22:32:21

ugyi? tényleg nagyon meglepődtem!
ne is mondd! hónapok óta használhatatlan a kenyérsütőm :-(((((
Most próbálkozunk vele, hátha nem kell kézzel gyúrni a pizzatésztát.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.07.25. 19:57:01

Jó étvágyat a finomságokhoz :) Tényleg rendesek, döbbenet azért...

Lusthie 2008.07.28. 12:21:04

Köszi! a kalácsból már alig van :-)
süti beállítások módosítása