Urológusnál

2008.08.26. 21:37

Ma voltam urológusnál, aki ugyan nem uhuzott meg, mert a gép kivágta a biztosítékot és a tulaj még mindig nem csináltatta meg, de azért megvizsgált alaposan. Elég tapasztaltnak tűnt, ráadásul ugyi rázúdítottam a paráimat is, hiába mondta, hogy ez a terhességgel jár. Elmondtam neki, hogy, nekem mindig is volt némi problémám a vesémmel és emiatt azért aggódom, úgyhogy úgy egyeztünk meg, hogy két hét múlva ismét megyek és akkor meg is fog qqcsolni. Ez rendben is van, csakhogy akkor lesz az első szülésfelkészítő a SoteII-n, amire meg szeretnék elmenni. Asszem inkább a második Sotés talit fogom kihagyni és akkor megyek majd vissza a dokihoz. Hogy miért minden kedden van???

Wow! közben utánanéztem és kiderült, hogy a szülésfelkészítő fél 3-tól 4-ig van, az urológus dokibácsi pedig 5-től 7-ig rendel, szóval asszem bele fog férni mindkettő! Juhéjjjjj!

1ébként semmi extrát nem mondott, csak annyit javasolt, hogy esténként az ágyban ereszkedjek térdre és könyöktámasszal kicsit "lógassam" a pocakomat. Asszem jól el fogunk röhögcsélni a kutyapózomon :-))). Azért meg is dícsért, mikor megemlítettem, hogy azóta sokkal jobb a derekam, mióta felváltva fexem oldalt a jobb és bal oldalamon.

1ébként márcsak azért is volt szimpi a doki, mert adott névjegykártyát, amin aztán minden elérhetősége rajta van, még a lakáscíme is. Mostanság, a nődokibácsimon kívül nem igazán tapasztaltam ugyanezt. No éssikerült kicsit megnyugtatnia és bízom benne, hogy nem lesz semmi gáz, de majd még inkább elmegyek hozzá, nehogy ezen múljon a nyugalmam :-).

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr77634617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lusthie 2008.08.27. 08:30:00

:-) Igenis! értettem! :-)

Zsuci 2008.08.30. 07:52:59

Nem ijesztésképpen, de vigyázz azzal a kutyapózzal, mert könnyen megfordulhat Benedek... ;-)

Lusthie 2008.08.30. 11:03:01

Fú Zsuci köszi a tanácsot! mondjuk bevallom, hogy rohadtul elfelejtem , hogy kéne csinálni:-))))
süti beállítások módosítása