15 éves osztálytali

2008.08.31. 00:28

Nah ez volt szombaton. Kicsit korábban értem oda a megbeszélt helyre, ráadásul úgy volt, hogy kb. másfél órával az adott időpont előtt talizunk egyik kedvenc osztálytársam-barátnőmmel, hogy tudjunk még beszélgetni kicsit, csakhát ember tervez...., így sajnos nem volt alkalom a külön dumcsira, de azért így is tök jó volt. 1ébként ő az a lány, akivel anno igencsak sok marhaságban benne voltunk a középsuliban, sokat lógtunk, buliztunk 1ütt, és hosszú idő után végre újra taliztunk kb. 2 hónapja. Akkor is baromi jót csevegtünk, nem éreztük azt, hogy mennyi idő telt el az utolsó tali óta. Bár az igaz, hogy a dumával sosem volt gondunk. 1ébként ő szervezte a talit, amiért minden elismerésem, főleg mert iszonyatosan parázott az egésztől. Ráadásul a kedve is kezdett totál elmenni, mikor folyamatosan kapta a lemondó emileket. Aztán meglepő módon jó sokan lettünk. Furi volt 15 év után újra látni a lányokat. No igen, én közgazdasági szakközépbe jártam egy olyan osztályba, ahol csak csajok voltak. Érdekes, hogy mennyit változtak a lányok és mégsem. Na ezt jól megaszontam :-). De tényleg így van! A legtöbbjüket simán felismertem, viszont volt 1-2 csajos, akik mellett tutira elmentem volna az utcán, de aztán rögtön felismertem a régi vonásaikat. Tanárt egyedül az Ofőnket hívtuk el, azaz még a matektancsival is próbálkoztunk, de ő vmi miatt olvasás után kitörölte a méleket és mégcsak vissza sem jelzett. Kár, pedig őt bírtuk nagyon, ráadásul a 20 éves iskolatalin is tök jófej volt.

Ofink kérte, hogy mindenki mondjon magáról pár mondatot, aminek eleinte senki sem örült, én meg aztán főleg nem ugrottam ki a bőrömből az 5letért. Aztán meglepő módon egyáltalán nem esett nehezemre a többiek előtt beszélni. Lehet, hogy tényleg ennyit számított a babauszi sulis vizsgaóráim? Juhéjjjj! :-))) Érdekes volt hallgatni a történeteket. Nagyon kevesen mentek rögtön fősulira, egyetemre az érettségi után, de azért mindenki tanult még vmit, vagy később, vagy akár még most is nyomja az iskolapadot. Talán későn érő típusok vagyunk?

Azért volt egy megrázó hír is, amin nagyon kiakadtam. Egyik osztálytársnőnk, akivel ráadásul elég jóban voltam, kb. 20 évesen, rákban meghalt. Hihetetlen felfogni, még mindig futkos a hideg a hátamon, ha rá gondolok. Furi, hogy mit hoz az élet.

Ja! És Ofi kapott egy házi gyártású friss tablót, aminek láthatóan nagyon örült. Szerintem is tök jó lett, úgyhogy köszi még 1x Esztó!!!

Összességében naggggyon jól éreztem magam és bízom benne, hogy a jólennesűrűbbentaliznunk kijelentés valóra fog válni, mert tényleg jó az egész kis társaság, kár lenne szem elől tévesztenünk 1mást.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr91640245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.08.31. 09:55:03

Örülök, hogy jól érezted magad. :)
És én is sokszor gondolkodtam már azon, mikor összefutottam a gimis osztálytársaimmal, hogy az élet milyen furcsán tud alakulni. :(
pl. volt egy osztálytársnőm, aki 12 éves volt, amikor megismerkedett a barátjával. A gimi alatt is végig dúlt a lamur köztük, érettségi után 1-2 hónappal össze is házasodtak. Nagy szerelem volt. Aztán a csaj terhes lett, a férje félrelépett, elváltak, és egyedül neveli a kisfiát. :( ... Sose gondoltam volna, hogy pont az ő élete fog így alakulni, hisz legendás volt a szerelemük. :S
Aztán van egy másik csaj, akit csak a "szüzikének" csúfoltak, gondolom mondanom sem kell miért. Aztán érettségi után 1 évvel már férjnél volt, most meg terhes. :) Amúgy ő az a 25 hetes terhes csaj, akinek problémája volt a 2 kg-ommal. :S

Lusthie 2008.08.31. 11:13:08

Jajj tényleg nagyon jó volt!
1ébként alapból nem nagyon futottam össze senkivel. Talán azért sem, mert a legtöbben ált. a suli környékén laktak v. még a mai napig is arrafelé élnek.
Jujjjjj. Nem lehetett 1szerű a lánynak. Nálunk meg épp ellenpélda az egyik csajszi. Már 20 éve 1ütt vannak és 17 éve házasok és tök boldogok. Már akkor is irigyeltük a kapcsolatukat és sztem baromi ritka, hogy még mindig ilyen jól megvannak.
Fú szüzike oszt.társam még általánosban volt. Aztán pikk-pakk szült 3 gyerkőcöt......
Nah szüzike akkor okos lány...
süti beállítások módosítása