Dátha vagy mi

2008.09.30. 08:46

Na úgy néz ki, az Öcsémék esküvőjének emléke kicsit elhúzódik. Legalábbis nálam. Persze szép emlék, meg tényleg jó volt, csakhogy tegnap eléggé elkezdett fájni a torkom. Na jó! Már napok óta éreztem, hogy vmi nem stimmel, és eddig nem is volt gond, pedig néha sikerült rákattannom a hideg málnaszörpire és a hideg cuccokat évek óta nem bírja a torkom, hiába lett kivéve a mandulám. Aztán tegnap délután beütött. Nem tudom, hogy az utolsó csepp a pohárban a hideg tejecske volt, amit jól lehúztam, vagy szimplán csak addigra jött ki a dolog, de a lényeg, hogy piszkosul elkezdett fájni a torkom. Először csak a jobb oldalon éreztem, hogy iszonyatosan szurkál, de éjszakára már kiegyenlítődött a fájdalom mindkettőre. Talán az is közrejátszott, hogy a szombat miatt még mindig eléggé fáradt voltam és csak késő délután aludtam egy kicsit, nem tudom, csak azt, hogy fáj.

Egész éjszaka nyomattam a homeos bogyómat, marattam a torkomat jó kis citromos-mézes teával, aminek az lett az eredménye, hogy reggelre már kicsit jobb lett a dolog. Azért megkértem a Zuram, hogy hozzon nekem a gyogyitárból kamilla teát és Tantum Verde  toroköblítőt, mert utánanéztem és ezt használhatom most is, ráadásul anno, mikor még megvolt a mandulám, akkor is igencsak jó szolgálatot tett. Brutális, mert konkrétan az egész torkomat lezsibbasztja, ha befújom, de legalább érzem, hogy hat. Mostmár elkezdtem hapcizni is. Hurrá. Remélem, tényleg csak megfáztam és nem kaptam el vkitől vmi vírust, mert az most nagyon nem hiányozna. Lázam nincs, már ez is vmi. Bízom benne, hogy ha ma is az ágyikóban maradok, és nyomatom a teákat, gyorsan ki fogok gyógyulni. Viszont a jó hír, hogy legalább a pocakom nem fáj. Királyság! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr49688483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.09.30. 09:30:23

Jobbulást kívánunk!!

Lusthie 2008.09.30. 09:53:32

:-) köszi szépen!
ma már hapci is van, talán holnapra már sokkal jobban leszek.

Niki- picurAnyu 2008.09.30. 16:02:30

Jobbulást minél előbb! Én már úgy ahogy lábalok ki belőle, már csak kb. 10 db zsepi a napi átlagfogyasztásom, ami az eddigi 100-200-hoz képest semmi. :)))
Szóval, fekvés-fekvés a paplan alatt, meleg mézes, citromos tea, ha birod tehetsz bele fokhagymát is kis kockákra vágva, van aki esküszik rá. ;) És ha bedugul az orrod, Sterimar. Nekem ez nagyon sokat jelentett.
Gyógyulgass!!!!

Lusthie 2008.09.30. 20:33:51

Köszi! a dátha csak ma kezdődött nálam, remélem nem fog sokáig tartani. Egész nap feküdtem, max. kajálni és teát csinálni mentem ki. Kamilla tea a barátom és a citrommal is jól vagyunk.
Akkor neked is jobbulást!

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.09.30. 22:18:57

Jobbulást!!!! Szerintem jó kúrát találtál ki magadnak:-) A narancsos csoki is javíthat a helyzeten:-)))

Lusthie 2008.10.01. 08:40:34

Beso: köszönöm szépen! Úgy tűnik, hat is, bár éjszaka a savam a fülemen jött ki, ilyet még soha nem éreztem. Úgy látszik, azért sokkkk volt a citrom. De ha ez kellett :-)))
Na az egyik tábla csoki jól el is fogyta magát :-)))
süti beállítások módosítása