Kiságy

2008.10.12. 18:48

Már totál régen megrendeltünk a Kikában egy kiságyat, ami a hálószobánkban lesz. Eredetileg bölcsőt szerettem volna, amibe a mai napig bele is vagyok szeretve, csak úgy gondoltam, hogy szép meg jó, de mi a fenét csinálunk vele pár hónap múlva, mikor már nincs rá szükség? Én elég nehezen válok meg a dolgaimtól és attól tartottam, hogy a bölcsőt is igencsak nehezemre esne eladnom, tárolni viszont nem tudjuk, mivel se pincénk, se padlásunk.

Jópár hónappal ezelőtt, talán még nyár elején láttam az egyik Kika újságban egy tulképpen fél kiságyat, amit a hálóban, a mi nagy ágyunkhoz lehet erősíteni. Nekem nagyon tetszett, de hiába volt akkor akciós, még nem akartuk-tudtuk megrendelni, no meg még igazán nem is volt eldöntve, hogy végülis mi legyen. Aztán, mikor már eljött az ideje, hogy elkezdjük beszerezni a dolgokat, elmentünk a Kikába, ahol megmutattam a Zuramnak ezt a kiságyat. Neki is kapásból megtetszett, így megrendeltük. Igaz, jóval drágább, mint egy bölcső, de később is lehet használni. No nem ágynak, hanem etetőszéknek. Sztem nagyon praktikus, ráadásul nem kell felkelnem a szoptatáshoz, szimplán csak odahúzom magamhoz Benedeket.

Anno 1 napon rendeltük meg ezt az ágyikót és az RS-ben a babaszoba bútorokat. Szerencsére utóbbiakat totál időben le is szállították, így tulképpen úgy voltunk vele, ha a másik cucc késik is, nem leszünk bajban, max. én fogok a babaszobában aludni. Persze szerettük volna, ha mindkettő időben megérkezik, úgyhogy kicsit már kezdtem bosszús lenni, mikor a max. 39. hétre ígért Kikás dologról még nem volt semmi hír. Azaz azon a héten fel is hívtam őket, amikoris közölték, hogy az ágy megvan, de az átalakító és a matrac a fejvédővel még nincs, enélkül meg totál értelmetlen elhozni a cuccmákot. Itt még úgy voltam vele, hogy no problem, két héten belül csak meg fog jönni. 1ébként eddig nem volt ezzel az áruházzal gondunk, mert rendszerint totál időben szállítottak, de most már tényleg bosszantott a dolog, úgyhogy szerdán, azaz a 41. héten felhívtam őket. A nő totál korrekt volt, rendesen utánanézett és mivel közöltem vele, hogy azért már csak betöltöttem a 37. hetet, megígérte, hogy mindenképp megpróbál valamit intézni, esetleg másik áruházból hozatnak ágybetétet, ill. csütörtökön lesz a főnöke, pénteken pedig a kolléganője, aki  anno felvette a rendelést és ha van valami, hívnak. Én ezzel meg is nyugodtam, bár nem mondanám, hogy előtte túl ideges lettem volna :-).

Aztán kb. 10 perc múlva hívott a Zuram, hogy lehet menni a cuccért, és hogy azt mondta neki a nőci, hogy kétségbe voltam esve :-). Volt a fene, csak most őszintén? Ki szereti, ha nem kapja meg időben a cuccmákját? 1ébként nagyon kis helyes az ágyikó, a matrac és a fejvédő is jól néz ki, csak sajnos a matrac nem kókusz. Viszont úgy döntöttünk, hogy szerdán, mikor megyünk ctg-re a kórházba, elvisszük magunkkal, mivel kb. a kórházzal szemben van egy üzlet, ahol méretre lehet vágattatni, ill. egyedi matracokat is csinálnak, ez pedig a formája miatt elég egyedi. Remélem, nem kell majd hónapokat várni rá, de azért nyugodtabb lennék, ha ez is kókuszmatrac lenne, mint a babaszobában lévő ágyikóban. Lehet, hogy hülyeség, de azt vhogy biztonságosabbnak érzem, az eredeti pedig majd később is jó lesz, mikor más funkcióját használjuk. Mondjuk a vágatás miatt jobb lett volna, ha előbb megvan, de tényleg bízom benne, hogy nem kell sokat várni rá. Na majd kiderül szerdán. Még jó, hogy emiatt nem kell a világ végére menni. Ez is valami :-)

1ébként erről az ágyikóról van szó:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr71710251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dagadt 2008.10.12. 20:00:22

már nagyon vártam egy új bejegyzést, itt lógok folyton:o))))

NAGYON tetszik a kiságy, tényleg praktikus, rendelek egyet én is, mire kell tán épp megérkezik:o)))))))))

emm · http://bubukedves.blog.hu 2008.10.12. 21:00:35

Hmm hát nálunk a mi ágyunkban alszik vagy a kiságyban. ez valami köztes dolog lehet?

Lusthie 2008.10.12. 21:19:30

Dagadt: lassan elkészül a következő is :-)
A durva, hogy a vaterán láttam egyet baromi jó áron, bár tény, hogy azt csak okt. elején tették fel, mi meg már tényleg nagyon régen megrendeltük...
Emm: igen, ez pont a köztes dolog, mivel velünk lesz, de mégsem egy ágyban.

szilvi 2008.10.13. 08:03:03

Mint abban a jó kis Mátyás királyos mesében, mi? Együtt is meg nem is. :-D
Amúgy nekem is nagyon-nagyon tetszik ez a fajta kiságy, kár, hogy nálunk ez nem vagy csak nehézkesen használható. Így marad az Emm által is felvázolt helyzet, kiegészülve még egy helyszínnel, a bölcsővel. :-)
Ahogy elnézem a számlálódat, hamarosan élőben is letesztelhetitek az új kiságyat. Hűha. :-)

Lusthie 2008.10.13. 09:17:37

Örülök, hogy nem csak nekem tetszik :-) jaja! 1ütt is meg nem is :-). A bölcsőtök meg tudod, hogy nagggggyon tetszik, csak hát nálunk meg ez a praktikusabb. meg a drágább :-(((((
Épp most néztem én is, hogy 16 nap! Holnap szőrőzés, szerdán ctg + doki, aztán akár át is mehetünk a kórházba :-))) De szép is lenne :-)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.10.13. 09:47:50

Szuper ez az ágy, nem is tudtam, hogy van ilyen. Praktikus!

Niki- picurAnyu 2008.10.13. 10:27:27

Nagyon jó. :)
(És mivel már én is néztem, az ára is "nagyon jó".)
:)))

Lusthie 2008.10.13. 17:40:50

No igen, nem egy ócsó dolog, de nekem bejön, remélem majd Benedeknek is :-)

Niki- picurAnyu 2008.10.14. 10:39:00

Tuti. :) Hisz így melletted lehet. :)

Lusthie 2008.10.14. 12:59:31

PicurAnyu: pont ez volt a lényeg :-)

trix000 2009.03.14. 13:30:01

Szia Lusthie.

Nekünk is nagyon megtetszett ez a kiságy a kikába, csak alazacrózsaszín szivacs matrac nem volt szimpatikus. Lehet juniusban megszületendő kisfiunkat nem zavarná, de minket igen. Meg tudnád mondani hogy tudtál kókuszmatracot csináltatni és esetleg valamiféle méreteket is adni hozzá?
Köszi a segítséget előre is.
Előre nézegettük a bejegyzéseidet, imádnivaló a kisfiad.
Bea
süti beállítások módosítása