3 hete

2008.11.05. 16:43

Visszagondolok, hogy 3 hete ilyenkor Benedek már jó 1 órája pislogott idekint! Annyira hihetetlen. Az meg végképp, hogy pocakom volt. Baromira misztikusnak tűnik, hogy szültem, mintha nem is velem történt volna. Érdekes viszont, hogy az meg totál természetes, hogy a Kiffiam itt van velünk. És imádjuk. Anno nem hittem volna, hogy tényleg gyorsan el tudja felejteni az ember az elmúlt évek nehézségeit, fájdalmait, mégis így van. Sajnos van 1-2-3 barátnőm, akik még nem élhetik át ezt a fantasztikus dolgot, mint az Anyaság, de nagyon bízom benne, hogy mostmár hamarosan hozzájuk is beköltözik 1, esetleg két kicsi Csoda.

Csajok! Kívánom nektek, hogy saját "bőrötökön" mielőbb megtapasztalhassátok, egy nap milyen sok pelus is  fogy :-)))). Veletek vagyok, de ezt úgyis tudjátok!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr81751957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.11.05. 19:33:19

Már megint eltelt 1 hét? :O

szilvi 2008.11.05. 22:54:32

Ha így haladtok, mire megszületik Áron, Benedek már iskolába fog járni. :-D
Amúgy mondtam már, hogy borzasztóan helyes kispasi? Mert az! :-)

Lusthie 2008.11.06. 11:31:19

:-) de dili vagy. Még mindig ennyire jól érzi magát bent? hogy bírod? Bár ez hülye kérdés volt
Még nem :-) de nem is mondom meg neki, mert elbízza magát, ok? :-)))

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.11.06. 12:41:33

Gyönyörű Benedek, órákig tudnám nézni, de ezt megteszed helyettem is :) Érdekes amit írsz, pont így éreztem/érzem, hogy misztikus az egész, mintha nem is én szültem volna, de mégis nagyon természetes, hogy Dóri itt van velünk. A szenvedést pedig hamar elfelejti az ember, ilyen kis csodák mellett.

Lusthie 2008.11.06. 13:02:13

Panda: köszi :-)
megnyugodtam, h nemcsak én érzek így. Bár magát a szülést én nem szenvedésként éltem meg szerencsére. Jó buli volt :-)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.11.07. 13:52:44

Lusthie,
Nem a szülésre gondoltam szenvedés alatt, azt én se annak éltem meg, pedig 15 óra volt, hanem a sikertelen hónapokra.
süti beállítások módosítása