Anya csak egy van

2008.11.27. 13:27

Azt hiszem, a Kiffiam belépett azon korszakába, h anya csak egy van. Jelenleg ott tartunk, hogy sehol máshol nem hajlandó ellenni, mint a karomban, vagy a pocakomon. Engem ez nem zavarna, mert bírom a kis testének közelségét, csak ugye hosszú távon ez így azért nem buli. Azaz leginkább a Zuramnak nem tetszik, de belátta, hogy most az az elsődleges, hogy rendesen egyen, aludjon és tök mind1, hogy hol, aztán jöhet az ágyhoz szoktatás.

Szóval Benedek kezdi felfedezni a külvilágot, köztük engem is, ami azzal jár, hogy totál jól elvan velem, rajtam, a közelemben. Viszont amint kikerülök a látóteréből, eltörik a mécses. Ezt totál meg is értem, mert hát mondom én neki, hogy nem megyek világgá, mindjárt visszajövök, de hát hogy a fenébe magyarázzam meg egy 6 hetes csecsemőnek, hogy nem tűnök el örökre? Sehogy. Ő még úgy érzi, hogy a falon túl már nincs semmi. Lesz ez még így se!

Tegnap este 1ébként nagyon édes volt Benedek - bár mikor nem az? -. Épp szopizott, mikor Apája hazajött. Elvolt a saját kis világában, de mikor meghallotta az Apja hangját, szemei kipattantak és a hang irányába tekergette a fejecskéjét. Tök izgatott lett, majd a nagy szemeivel ránézett :-). Jó volt látni, mennyire örültek 1másnak a pasijaim. Apa is csak egy van :-).

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr94786855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matazeqi 2008.11.27. 15:12:23

Egyik este, mikor hazaért a párom, ránézett Marci: SZIA ÉDES!!! :D

Jó ég, már hat hetesek vagytok? Cupp nektek! Maya

Niki- picurAnyu 2008.11.27. 15:29:16

Ez annyira szép és megható volt. :_)

Lusthie 2008.11.27. 15:42:08

Maya: :-)))))))))))))

Köszi PicurAnyu!

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.11.27. 16:30:28

Üdvözöllek a csakazanya korszakban :) Ez az apás dolog olyan jó, Dóri amikor meghallja Apa hangját, vagy meglátja, hogy bejött az ajtón, elkezd futva mászni felé, és sikítozik :) nagy a szerelem...

Lusthie 2008.11.27. 22:22:09

:-) köszi Panda! El is hiszem, hogy nagy a szerelem :-). 1ébként Benedek már pocakon belül is piszkosul reagált Apája hangjára, amit meg is értek, mivel én szabályosan elolvadtam, mikor először hallottam :-)))
süti beállítások módosítása