Fú, de nagyképű vagyok! Szóval az első hangok...

A 7végén Kiffiam megmutatta nekünk, milyen kemény dolgunk lesz, ha kellőképpen bele fog lendülni a dumálásba. Hihetetlenül édes volt, ahogy formálta a kis száját, miközben próbált komolyan "höööö"-zni :). Azóta már egyre többet "dumál", tegnap komoly eszmecserét is folytattunk, ráadásul Apájával 1ütt mind2en megkaptuk az első igazi teliszájas mosolyunkat. Sajnos ezt csak vidijón sikerült megörökíteni, de talán az még jobb is.

Ma is nagyon édes volt, esti szopi után rámnézett és akkorát mosolygott, hogy totál elolvadtam :-). Hihetetlen, mennyire fejlődik Benedek külsőleg és belsőleg is. Már tök nagy és egyre sötétebb a szempillája, és a haja is sötétedik, már a feje búbján sem látszik kopinak. Dumál a forgóbigyóknak, hason szépen tartja a fejét és fekve át is fordítja. Viszont háton jobban szeret lenni. Addig küzdött, míg hasról hátra fordult, koppant is a bucija a rácson :-). Sajnos a koppról már lemaradtam, de az eleje itt van:

Duma közben:

Ma voltunk dokinéninél, mert kedden, mikor odaadtam neki a vérvétel eredményét, berendelt mázsálásra, pedig hétfőn direkt megbeszéltem a védőnővel, hogy ne kelljen bevinni. Baromira nem örültem neki, mert szakadt az eső, meg utálom, hogy szegényt le kell csupaszítani, sírt is rendesen. Felvettem, hogy kicsit megnyugodjon, így a dokinéni a karomban hallgatta meg a tüdejét, szívecskéjét, a Kiffiam meg közben jól lepisilt, bár leginkább a cipőm orrát találta el. Még jó, hogy feketében voltam :-). Viszont legalább meg lettünk dícsérve, mert Benedek 210 g-ot hízott! Mondjuk ez látszik is, mert végre kerekedik a popperja, már nem olyan csontos, mint volt. Sajnos jövő héten is kell mennünk, de bízom benne, hogy utána már nem. Jön az igazi tél, nem szívesen viszem ki, ha pocsék az idő. Utasítás? Tömjük... Há' liba az én gyermekem???

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr91797801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.12.05. 11:56:23

Annyira édes lehet. :) Úgy írígykedem, hogy ti már babázhattok. :) És gratula a hízáshoz!

Lusthie 2008.12.05. 19:56:42

Tényleg az :-)
Jajj ne irigykedj, te is hamarosan babázol!!!!
köszi a gratulát!

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.12.07. 10:43:41

Komolyan mondom hihetetlen okos pofija van Benedeknek, mindig olyan érzésem van a képeit nézegetve, hogy ő már pontosan ismeri ezt a világot!

Lusthie 2008.12.08. 21:01:44

Panda: ezzel nem vagy 1edül. Sztem ismeri is! Igen sokat dumáltam neki a majd' 9 hónap alatt :-)
süti beállítások módosítása