Egyedül

2008.12.22. 13:26

Nemhiába lett a Kiffiam Benedek, ami áldottat jelent, mert a 7végén, nevéhez hűen viselkedett. Történt ugyanis, hogy szombat reggel a Zuram elment itthonról délelőtt, céges karácsonyi buliba és csak vasárnap dél körül jött haza. Utána is csak aludt, úgyhogy tulképpen mindkét napot édeskettesben töltöttük Mazsolával. Benedek tudhatta, hogy most igencsak jófiúnak kell lennie, mert az is volt.

A szombati nap a szokásos menetben zajlott, azaz délelőtt séta, napközben alig alvás, de délután kidőlés. Viszont a nemalvás ellenére is nagyon édes volt, ezerrel mosolygott, dumált, míg el nem törött a mécses. Ráadásul délelőtt azért volt annyi időm, hogy főzni is tudtam! Igaz, csak paprikáskrumplit, de már ennek is örültem, és még imádom is.

Bevallom, kicsit tartottam az éjszakától, mert így egyedül még nem voltam, azaz 1x, de akkor is csak max. hajnalig. Az éjfél körüli etetést mindig úgy szoktuk megoldani, hogy szopi után már Apa eteti cumiból, majd büfizteti és el is altatja, így én a szopi után le tudok feküdni, mert azé' aludni csak kő', napközben meg már nem szoktam. No és az én Kiffiam annyira édes volt, hogy 4 óránként kelt és kaja után is gyorsan bealudt, úgyhogy szinte meg sem éreztem, hogy 1általán nem volt itthon a segítségem. Ha belegondolok, hogy pár hete már annak is örültem volna, ha egy fél órát alszik a saját ágyában, most királyos dolgom van! Ráadásul napközben is, ha nem alszik, egy db-ig totál jól elvan, nézegeti a keringő haverokat, beszélget velük. Aztán persze elfárad, de 1re hosszabb ideig leköti már magát és az etetési idők is kezdenek kitolódni. Nemhiába, már NAGYFIÚ. Szóval jól sikerült a 7vége, ezerszer nyugisabb volt, mint mire számítottam, úgyhogy ha a Zuram megint menni akar, hát legyen! De azért ne legyen belőle rendszer :-)))).

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr76834007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matazeqi 2008.12.22. 16:26:43

Édes, aranyos nagyfiú már :)És még annyi csoda van előttetek... Csak így tovább :)
Maya

bogi_es_kira · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.12.22. 22:20:39

huh, ismerős, én minden hétvégén egyedül vagyok :)
csak nálunk nem mindig jelenti azt, hogy gördülékenyen is megy :)

Lusthie 2008.12.23. 09:00:03

:-) lehet, h most nekem is csak mákom volt :-)
minden 7végén és éjszaka is?

lille 2008.12.23. 13:48:41

Ügyes(ek) vagy(tok)!
Emlékszem, anno minket is hamar bedobott a férjem a mélyvízbe, mondjuk kellett is, mert a munkája miatt gyakran utazik. Kíváncsi vagyok, milyen lesz majd két gyerekkel tökegyedül. Ha minden igaz, januárban kipróbáljuk. ;-)
De klassz, hogy Benedek már egyre többet van ébren. Nagyfiú, hát! :-)

Lusthie 2008.12.23. 14:27:41

végülis így a jobb, nem? talpra estünk, vagy mi :-)
sztem jól fogod bírni, de kíváncsi vagyok, a gyerkőcök, hogy fogják :-)))
bizony! és mák, mert jódb-ig magában is elvan :-)
süti beállítások módosítása