Párbeszéd

2009.01.18. 14:31

Anya, miközben Kiffia veszekszik a cicivel.

- Volt benne kaki (a pelusban)?

Apa, aki pelusozta és éppen dezsőkét, a mosogatógépet indítja.

- Nem, nem volt rajta zokni. (ami 1ébként van a lábán PiciFiúnak)

Csendélet:

Anya fuldokló röhögésben, Apa nem értette, de már ő is röhög, KisPasi még midig küzd. Ejj de vidámak vagyunk! :-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr6885335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogi_es_kira · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2009.01.18. 20:38:30

:DDDD
Always look on the right side of life! :D

Niki- picurAnyu 2009.01.19. 19:52:59

picurAnyu pirul, de ezt nem érti. :( SOS segítséget kérek!!!

Lusthie 2009.01.19. 20:13:26

@picurAnyu:
Ez konkrétan azt, hogy Nézd mindig az élet jobb oldalát, de az eredeti mondat így hangzik:
"Always look on the bright side of life!"
azaz nézd mindig az élet napos oldalát.
A Brian életében volt.

Niki- picurAnyu 2009.01.20. 18:48:18

Nem, nem Bogi kommentjére írtam, azt értettem. :)
Én a szituációt nem értem. Mi köze van a kakinak a zoknihoz?
Biztos mindenkinek leesett, csak nekem nem. :(

Lusthie 2009.01.21. 00:45:36

@picurAnyu: hát ez az, h semmi. Kb. mintha két süket beszélgetne.
Nagyanyám siket és eléggé hebrencs, szórakozott volt, nem véletlenül hívták Cilikének.
Vendégségben volt, ott mondták neki: - Margitkám, de jól nézel ki!
Mire a mama: - igen, nagyon szép ez a terítő!
:-)

Niki- picurAnyu 2009.01.21. 16:22:58

:)) Ja, már értem. :)))
süti beállítások módosítása