Hiányzol

2009.02.11. 20:50

Ezt "mondta", azaz inkább sugallta tegnap este az én PiciFiam.

Történt ugyanis, hogy mint már írtam, totál kidőltem a sorból, a Zuram tartotta egész nap a frontot. Be kell lássam, nagyon jól csinálta. Szóval szinte egész nap nemhogy a kezemben nem volt, de alig láttam Őt. Iszonyatosan hiányzott. És úgy tűnik, én is neki. Este, mikor már a Zuram is kidőlt, átvettem az altatást, amit alapból ő szokott "csinálni". Azaz az első utánit, mert ilyenkor este még egyszer tuti, hogy reklamál, hogy ringatásra vágyik. Igen, Ő még nem alszik el egyedül, de ez engem nem is zavar. Tehát bementem hozzá. Persze cuclipara volt. Betettem a szájába és amint megérezte, hogy ott a kezem, ráfogott a kis kezeivel és az arcához húzta az enyémet. Azt hittem, menten elolvadok. Naná, hogy ki kellett vennem és magamhoz ölelnem! Nagyon édesen bújt, kapaszkodott. És lássatok csodát! Két másodperc múlva már aludt is. Úúúúúúúgy imádom!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr28937717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.02.12. 12:35:30

:) Kis édes, az anya pótolhatatlan. :) Ma már én is tudom. :)
Jobbulást nektek!!!

Lusthie 2009.02.12. 17:35:33

@picurAnyu: és mennyire jó érzés, ugye? Bár a legelején még ennyire nem érezteti, de kicsit később! csúcs!
köszi!

Niki- picurAnyu 2009.02.14. 17:30:19

Igen. :) Fantasztikus. :)
süti beállítások módosítása