Csalódás

2009.03.05. 23:01

Az első és a legrosszabb hír mára az volt, hogy két legkedvesebb barátnőmnek nem sikerült a lombikjuk. 1szerűen totál kiakadtam, mert annyira bíztam a sikerükben. Nagyon szeretnék segíteni nekik, de lövésem sincs, hogy tudnék! Nem értem, miért ilyen igazságtalan az élet, mégis bízom benne, hogy hamarosan eljön az idő, mikor ők is átélhetik a pocakosság élményét és végre ANYUKÁK lehetnek. Drukkolok nagyon!

Aztán ma, miután 3 futár is hozott cuccost, eszembe jutott, hogy a postásnéni még nem hozta az ebédjegyet, amit havonta szoktam kapni a cégtől, ill. vártam egy papíradagot is, hogy kiválaszthassam a cafeteria rendszerben választható juttatást.

Majd jött a pofáraesés. Tök más miatt sms-ezett egy szintén babázó kolléganőm, aki kérdezte, hogy vagyunk, és mit szólok ahhoz, hogy megszüntették a kajajegyet. Én meg néztem nagyokat, de legalább megértettem, miért nem kaptam. Aztán a lányzó felhívott és akkor mesélte, hogy ma kapta meg a levélkét, amiben leírták, hogy nemcsak a kajajegyet, de a cafeteria juttatásokat is megszűntették. Hurrá. Este én is megkaptam a pakkot. Azért január és február hónapra még mi, babázók is kapunk, szóval akár be is foghatom a számat. Megértem, hogy gazdasági válság, meg minden, és örüljek, hogy eddig kaptam, de az eléggé felbosszantott, hogy erre a két hónapra az éves összeget 258.000 Ft-ban állapították meg, március 1-től viszont 346.000 Ft-ra emelik. Basszus! Szüljünk gyerekeket, növeljük a lélekszámot, de így? Lassan nekem kell fizetnem az Államnak, hogy felnevelhetem a gyermekem! Na jó, nem politizálok, mert semmi értelme.

Viszont a legjobban az esett szarul, hogy eddig azt hittem, jóban vagyok a közvetlen kolléganőmmel, ezért igencsak meglepett, hogy nem szólt nekem előre, ne várjam a kajajegyet. Tudom, hogy sok a melója, no meg senki sem szeret rossz híreket mondani, de azért jólesett volna, ha szól. Mind1, így jártam.

Az meg, hogy Benedek délután extra nyügi volt, már csak hab a tortán.

Ilyen napok is vannak.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr22984339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.03.06. 14:56:53

Sajnálom a barátnődéket. :(
Tegnap nekünk is extranyügi napunk volt. Ti nem vagytok frontérzékenyek?

Lusthie 2009.03.06. 17:16:10

@picurAnyu: köszi! :(
dehogynem! sosem hittem volna, h egy baba így megérzi az időjárásváltozást

Panda és Dóra 2009.03.08. 11:06:32

Szebb napokat, jobb hírekkel.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.03.11. 22:02:13

Nem jó hírek....de lesz ez még így se...szokták mondani!
Nekem meg képzeld a fizetésem kevesebb, mint 10%-át utalták rá a számlámra...s a mai napig nincs válasz, hogy miért. Közben a bankom meg állandóan üzenget sms-ben, meg hivogat, hogy fizessük be a lakáshitelt!

Lusthie 2009.03.12. 15:28:47

@Beso: az baró! és azóta se utalták a többit???
süti beállítások módosítása