"baba"kocsi

2009.04.26. 14:23

Tegnap a Mammutban mászkáltunk, ahol egy kisállatkereskedés felé közeledve nem értettem, miért van kiállítva egy babakocsi az ajtóban. Aztán odasétáltam és megkaptam a választ, bár továbbra sem hittem a szememnek:

Szóval ez egy babakocsinak látszó tárgy, ami tulképpen háziállat-kocsi. Ebben lehet a kutyut, macsekot vinni. Még a tolókaron tálca is van, hátha szegény gazdi megszomjazna. Na most akkor mi van? Kíméljük szegény kutyi, macsesz lábát? Az ok, hogy szeressük őket, meg családtagként kezeljük, de azért vannak határok. Én szeretem az állatokat, de hát nem épp az az "élvezet", és nem utolsó sorban az egészséges a kutyunak és gazdijának, ha együtt sétálnak és nem csak imitálják? Az emberbaba, embergyerek való a kocsiba, a kedvenc pedig a földre. Vagy csak én vagyok ennyire földhözragadt? Ja! és nem mellesleg, ez a járgány 65eFt...

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr291087289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lusthie 2009.04.27. 12:17:37

@picurAnyu: az! ki az a barom, aki ilyenben sétáltat? Ok, azt megértem, hogy ha beteg egy kutyi és dokihoz kell vinni, de 65eFt-ért????

Panda és Dóra 2009.05.07. 17:50:18

Döbbenet, és nagyon nem tetszik :S babakocsi a babáknak való!!!

Lusthie 2009.05.15. 22:41:04

@Panda és Dóra: hát ez az! meg vannak őrülve az emberek... főleg az, aki ezt megveszi
süti beállítások módosítása