Rémálom

2009.06.15. 19:55

Helyszín: talán Pécs, belváros, hegy, amolyan bunker félék
Idő: nyár lehetett

4-en voltunk együtt, egy romos épület előtt ücsörögtünk, ráláttunk a városra, a nap gyönyörűen sütött. Én 4 hete szültem. Szorongattam a Kisfiamat, aki be volt bugyolálva egy takaróba és aki egy fakanál bábra hasonlított.
Beszélgettünk a többiekkel, közben hallgattuk a híreket és egyszercsak megláttuk a VÉG-et.
A VÉG egy hatalmas vihar volt. Fekete, tekergett, mint a kígyó. Tudtam, ha odaér hozzánk, mindennek vége.
Egy db-ig fogtam a szomszédom kezét, mert őt ismertem régóta, ill. szorongattam az én Kicsikémet. Aztán közeledett és felkapott mindannyiunkat. A két másik lányt el is vitte, az ismerősöm pedig kérte, hogy engedjem el a kezét. Ő is eltűnt, én pedig maradtam, és nem tudom, miért. Elindultam lefelé, hihetetlen félelemmel, megoldást találva, hátha találok menedéket, de mindenki becsukta az ajtót, amint megszólítottam őket, hiába kértem segítséget és mutattam a babámat, hogy most szültem. Elértem egy pincehelyiségre emlékeztető helyhez, ahova be szerettem volna menni. Rámcsukták az ajtót. Aztán jött egy pasi kifelé, aki mondta, h menjek csak be, várnak. Bementem. Közben többen is jöttek kifelé. Megnézték a Picikémet, gratuláltak, de tovább mentek. Szörnyű volt, nagyon egyedül éreztem magam és féltem. Végül találtam egy viszonylag nyugodt részt, ahol láttam a fekete tekergő VÉGet, ami nagyon közeledett. Magamhoz szorítottam a kis Fakanalamat és megmondtam neki, hogy mennyire szeretem és ne haragudjon rám. Már szinte teljesen el is ért a forgószél, éppen magával akart ragadni, mikor felébredtem a KisFiam nyüszizésére. Felébredt és én is, bár a szívem úgy vert, hogy azt hittem, kiugrik a helyéről.
Tanulság? Ne nézz többet hallowween-es - szüléses Született Feleségeket, majd ne aludj el a kanapén.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr21187348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.06.16. 08:44:33

Fakanál. :)) Ez aranyos volt, bár tudom, hogy milyen rossz lehetett. De ez a fakanál akkor is jó. :))
süti beállítások módosítása