Szundira készülve

2009.06.16. 22:48

KicsiFiam egyre több meglepetést tud okozni. Hihetetlen, hogy hétről hétre mennyit változik.

Nagyon sokáig állandóan altatni kellett, ill. napközben, főleg délelőtt csak úgy szundizott, ha babakocsiztunk. Míg picike volt, addig sokszor rajtam, rajtunk aludt el, amit én nagyon élveztem. Kb. 6 hónapos koráig velünk egy szobában aludt, a kiságya az ágyunk mellett volt. Azaz még mindig ott van, csak már Ő nincs, mert kb. 1 hónapja, de lehet, h már kettő is, átköltöztettük a saját szobájába. Döccenőmentesen ment a dolog, azóta is ott alszik, legnagyobb bánatomra. Piszkosul hiányzik. 1x még visszaloptam egy éjszakára, de sajnos már nem fér el a kiságyban :(.

Minden egyes altatásnál énekeltünk, azaz még mindig. A Zuram többfélét, én leginkább az "Erdő szélén házikó"-t és a Vuk-ot. Utóbbit már piszkosul untam, mert séta közben mindig ezt kellett énekelnem. Este a Zuram altatta, nála más volt a repertoár :). Legalább nem unta meg nagyon.

Barátnőmet irigyeltem, mert az ő Kisfia úgy szundizott el, hogy nem kellett vele sétálnia, csak simizni a buksiját és énekelni neki. Na jó, ő kényszerpályán volt, mert fájt a háta, a KisPasi meg nem is olyan kicsi, de akkor is irigykedtem kicsit. Aztán Benedek egy idő után egyre kevésbé igényelte a nappali altatást (sétát), elég volt csak letenni az ágyába, kis popsiütögetés és már aludt is. Ez is egyik percről a másikra történt úgy, hogy láttam, nagyon fáradt, de baromira mocorgott rajtam, így letettem. És elaludt.

Na azóta KicsiFiú már tényleg NagyFiú lett, mert simán elalszik, méghozzá a játszószőnyegén - is -. Ez kb. 2 hete van. Néztem is nagyot, mikor egyszercsak az tűnt fel, hogy csend van. Aztán láttam, hogy elaludt, én meg nem hittem a szememnek.

Elalvás előtt:

Ehhez azért hosszú út vezetett. Rá kellett jönnöm, hogy nem szabad bármi áron altatni. Ha nem álmos, nem altatom csak azért, mert kaja + játék után aludni KELL. Ha nem alszik, nem alszik. Majd szundizik a köv. hami után. És lássanak csodát, műxik a dolog. Ráadásul annyira, hogy az én Drágaságom tegnap annyira kidőlt, hogy kaja közben elaludt. Ez többször is előfordult már, az viszont még nem igazán, hogy alvás közben pelusozzam át. Ennyire édes volt:

A múlt héten pedig így szundizott. Nem hinném, hogy túl kényelmes lehetett neki, néztem is, mikor hátára fordult. Pislogott párat és már aludt is...

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr961147857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása