Augusztus 5.

2009.08.15. 21:04

1946. augusztus 5. Ez az a dátum, amit soha az életben nem fogok elfelejteni. Tudom, hogy ma már 15. van, de mostanság nem nagyon vagyok gép előtt, mivel életem egyik legfontosabb pasija igencsak lefoglal. Igen, azt kell, hogy mondjam, az "egyik". Kik a másikok? Akkor sorolom: a Kisfiam, a Zuram, az Öcsém és Apum. Ebből már lehet következtetni, hogy a dátum kire vonatkozik. A mai napig szörnyen sajnálom és fáj, hogy Apu nemhogy az unokáját, de még a vőjét sem ismerhette meg. Annyira jó lett volna, ha ott van az esküvőnkön, ha látja, hogy révbe értem, hogy boldog vagyok.

Anno nem sok "igazi" vágyam volt, de azt kell mondjam, a legtöbb megvalósult és nagyrészt ezt a Zuramnak köszönhetem. Elsők között szerepelt, hogy szeretnék férjhez menni, mégpedig egy olyan pasihoz, akinek nem derogál, ha meg kell fognia és használnia is a porszívót, aki miután hazaért, nem ül le a tévé elé "Sört kérek!" felszólítással, aki szeret és tisztel (remélem!). Az esküvő előtt legalább 1 évig lakjunk együtt, mert ugye így ismeri meg egymást két ember. Templomi esküvőt szerettem volna, holott nem voltam megkeresztelve és nagyon fontos volt, hogy Apum kísérjen az oltár elé. Mondanom sem kell, hogy utóbbi kivételével minden megvalósult. Az érdekesség, hogy nem azért keresztelkedtem, mert esküvőm lesz - még a lánykérés előtt, amiről ugye nem is tudtam -, hanem mert így akartam, ill. mivel nem római katolikus lettem, esély sem volt, hogy Apu kísérjen az oltár elé, mivel itt nem szokás. Szóval így annyira nem volt fájó, a polgári esküvőt pedig össz. 6 fővel + az anyakönyvvezetővel és a fotóssal lezavartuk jól.

Nagyon sajnálom, hogy Apu már nem élhette meg azt a sokmindent, ami az elmúlt 10 évben történt velem. Tudom, hogy lát, hogy tudja, minden rendben, mégis piszkosul hiányzik.

2009. augusztus 5. Ezen a napon lett volna 63 éves.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr971311865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása