Az első mű

2009.10.01. 15:55

Ma voltunk a Gekkóban az első foglalkozáson. Benedek nagyon élvezte, pörgött ezerrel annak ellenére, hogy kicsit fáradt volt. Tökre élvezte a gördeszkát, a tölcsért és a nagy labdát is. A kislabdás sátorról ne is beszéljünk.

Az óra eleje úgy indult, hogy a csajszi bekapcsolta a cd lejátszót és zene közben buborékokat fújt. Benedeknek totál bejött, édesen kergette a buborékokat. Aztán volt tölcsérben forgatás, gördeszkázás, hintalovacskázás, nagy labdán hintázás és ugrálás, majd a végén festés. Először néztem, hogy mi is lesz ebből, kicsit furcsállottam az 5letet annak ellenére, hogy tudtam, szoktak ilyen feladatot is kapni a törpék. Meglepve tapasztaltam, Benedek mennyire élvezte. A lány egy csöpp festéket tett a leragasztott papírra és néztük, hogyan ismerkedik vele KicsiFiú, hogyan maszatolja szét a papíron. Simán azt hittem, hogy majd jól megnyalogatja a kezét, de nem így történt. Mint kiderült, általában ezt is szokták tenni, úgyhogy nem csak én voltam meglepve. Benedek - szerintem - nagyon szép kis képet festett, amit tuti be fogunk keretezni, elvégre ez az első műve és ki tudja, évek múlva mennyit fog érni :)))).

Íme a mű:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr221420809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Felhő1 2009.10.02. 13:22:31

De jó ötlet, ezt én is kipróbálom! Bár az én fiam 1 évvel (és 4 nap híján) idősebb, mint Benedek, de biztos neki is tetszeni fog!

dzsoff 2009.10.04. 23:09:55

Látom benne a ki-kitörő szürrealista expresszionista posztmodern vonásokat, és helyenként némi konstruktivizmus is felfedezhető. Remek mű, vagyis remekmű. Gratulálok hozzá :D

Lusthie 2009.10.05. 14:53:38

@dzsoff: igazán köszönöm a nevében is! majd megmutatom élőben is :)
süti beállítások módosítása