Kiddisznyó

2009.11.13. 16:46

A Zuram már napok óta húz a névnapi ajándékommal, azaz, hogy mit fogok kapni. Persze mindig elmondta, hogy már kinézte, hogy megrendelte, hogy mégsem Ő megy érte, hanem futárral viszik a melóhelyére. Az oldalam már tök lyukas volt, bár azért nagyjából sejtettem, hogy milyen jellegű lesz az ajándék.

Tegnap nem volt nála az autó, mégis hazacipelte a nem kis méretű dobozt. Még a hév-ről küldött sms-t, hogy az ajándékom ott röfög a kezében és alig engedték fel, ezért még aznap oda fogja adni, mert nem bír vele. Lövésem sem volt, miről beszél, de ezt nála már megszoktam, mivel 3 éve, Karácsony előtt egyfolytában azt mondogatta, hogy "nano méretű" az ajándékom, aztán kaptam egy iPod Nano-t, aminek ugye piszkosul örültem. Régóta fájt a fogam egy olyan herkentyűre, amivel ezt a kis bigyót tudom úgy használni, hogy ne csak én halljam a zenét, azaz vmi hangszóró szerűt szerettem volna. Aztán tegnap este végre megkaptam az én Kiddisznyómat, a legújabb családtagot, aki valóban röfög, méghozzá akár nagy hangerővel is. 

Azt hiszem, a fotó mindent elárul.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr641522103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZénóAnya :) 2009.11.14. 14:54:06

Wow...micsoda ajándék!!!

Én meg de bunyesz vagyok, bocsi!!!! Fel sem köszöntöttelek, pedig beszéltünk is telefonon. Szóval bocsi-bocsi :), utólag ugyan, DE BOLDOG NÉVNAPOT!! Az ajándékból ítélve biztos az volt :)

Barbi

Lusthie 2009.11.14. 20:41:10

@ZénóAnya :): :) jajjj dehogy vagy bunyesz! Köszönöm szépen! Jaja, tényleg az volt, ráadásul még ma is ünnepeltünk és jövő szombaton is fogunk. Jó a nagy család.
süti beállítások módosítása