Dokijárat

2009.12.03. 22:28

Na egy kis olvasnivaló...

Keddre végre bejelentkeztem a vesedokihoz, ahova tulképpen fél évvel ezelőtt kellett volna kontrollra visszamennem, de csak most jutottam odáig, hogy el is menjek. Nem volt egyszerű a szervezés, mert a rendelő a Régiposta u-ban van. Bár anno a Sotén voltam, most viszont enyhe rábeszélésre a magánrendelőbe lettem berendelve, merthogy akkor sürgős volt a dolog, no meg metróval simán jobb a Régiposta u. Na ja! Csak lányos zavaromban elfelejtettem mondani, hogy én rohadtul nem tömegközlekedem. Arról ne is beszéljünk, hogy a kórházban max. zsebzsozsó volt, a magánban meg nem kevés pízt kellett kicsengetnem. Mind1, jó a doki, úgysem havonta kell hozzá járnom, szóval mentem. Azaz meg kellett jól szerveznem, mivel fél 5-re kaptam időpontot. A Zuram dolgozott, én meg mégsem vihettem be a vizsgálatra Benedeket, úgyhogy kénytelen voltam anyámat megkérni, hogy jöjjön el bébisitterkedni. Körülmények? Király! Sötét, szakadó eső... De legalább a rendelő baromi jól nézett ki. KicsiFiút gyorsan megetettem és már mehettem is be. A Doki biztos nem nézett hülyének, mikor a székre szemből akartam felmászni, de hát ugye a vesém csak hátul van. Hozzáteszem, egy nődokival osztoznak a rendelőn. Szóval nem is értettem először, hogy mit akar, pedig még szőke sem vagyok, csak nem volt világos számomra, hogy is kellene felcsücsülnöm, de aztán csak normálisan elmondta, hogy simán üljek fel, csússzak le. Gondolom magában jót röhögött, hogy lehetek ilyen hülye, de anno mikor nézett, nagy pocakom volt, így máshogy nem is tudtam volna feküdni, csak háton. Mind1, megoldódott a dolog.

Eredmény? Nincs tágulatom, viszont olyan laza a veséim szerkezete, mint a vékony tinilányoknak. Király :))) Kontroll legközelebb a köv. lombik előtt.

No és a másik dokizás. Benedeknek ugye most már kb. 3. hete állandó hőemelkedése van esténként. A vizeletvétel eredménye negatív, a kedélye baromi jó, a nózija max. 3-4 napig folyt csak, szóval semmi sem utal arra, hogy beteg lenne. Hétfőn voltunk Dokinéninél, aki szintén azt mondta, hogy szerinte semmi gond nincs, talán a fogai miatt van, de azért adott vérvételre beutalót, ahova ma reggel el is mentünk.

Meg kell állapítanom, hogy Benedekem egy HŐS. Igen így, nagybetűkkel. Odamentünk a laborba, ahol a legnagyobb meglepetésemre egy cetlire ki volt írva, hogy 6!!! éven aluli gyerekeket soron kívül behívnak. Mondjuk senki sem volt előttünk, úgyhogy gyorsan kellett levetkőztetnem KicsiFiút, mert már be is mehettünk. Én eléggé remegtem és a lehető legrosszabbra  is fel voltam készülve, de aztán kellemes csalódás ért. Már eleve pozitív volt az, hogy a nőci, aki anno tőlem is már sokszor vett vért, totál mosolygós, jókedvű volt, pedig régebben mindig mísz és mogorva, amolyan nemszóloksenkihezsemmertvilágfájdalmamvan hangulatban végezte a munkáját. Benedeket beültettem az ölembe, a nőci pedig megnézte a vénáját. Persze direkt megitattam, mielőtt indultunk, hogy legalább ez ne legyen gond, úgyhogy sikerült is találni neki - nekem nem egyszerű sosem -, bár a kézfején volt a jobb. Nem szorította el gumival a kezét, hanem nekem kellett fognom. Na itt már mindenre számítottam, de arra nem, ami történt. A nőci beszúrta a tűt Benedek kezébe, aki először csendben volt, majd hatalmas könnycseppekkel elkezdett sírni, viszont nem hisztizett, nem kapkodott és nem is rúgdosott. Meg is jegyeztem, hogy milyen nyugodtan viseli, amire az volt a válasz, hogy igen, még. Két kis üveggel kellett lecsöpögtetni, mert ugye nem vákumost használt. És KicsiFiú még mindig nyugis volt, ráadásul már nem is sírt. Azt hiszem, én voltam a legjobban megdöbbenve, nem erre számítottam, nagyon büszke voltam rá. Kapott is a végén egy kis műanyag labdát, amit utána még sokáig szorongatott, míg az autóban el nem aludt, én pedig vettem neki Superman-es sebtapaszt a bibijére, mert megérdemelte. Holnap reggel lesz eredmény.

Ezután bementünk a melóhelyemre, ahol mindenkit elbűvölt. Hihetetlen édes volt, egyfolytában mosolygott, dumált, bohóckodott. Azt hiszem, lesz egy pár napig témájuk a munkatársnőimnek :).

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr291572476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása