Másfél

2010.04.15. 16:45

Kicsi, de mégis nagy. Szóval lehet másfél egészen picike, de lehet nagyon nagy is. Ebben az esetben? Hááááát nem is tudom. Szerintem még picike. Na no duma. A lényeg, hogy az én PiciBabám ma Másfél éves. Sooooook és mégis kevés :).

Az elmúlt időszakban, azaz az elmúlt napokban nagyon beindult a dumálásban, már naponta mond új szavakat, elég sokat utánoz. A legfrissebbek: hóember, sapka (ez nagy kedvenc, ahogy már írtam), nap, karika, játék, így ni!, Elmo (időnként szimplán csak Elmi), eper, hajó, ház.

Mozgásban már tökéletes, futkosni is szokott. A motorozás is egyre jobban megy, itthon is jól nyomatja a bébitaxin.

Matrica: Kb. egy hete iszonyatosan anyás lett. Régóta nem "kellett" altatnom, mert vacsi és pelusozás után saját maga kéretőzött az ágyába, mostanság viszont min. 20 percet még ringatni "kell". Azaz szépen becsücsülünk a hintafotelba és ott ringatózunk. Annyira jó. Ilyenkor teljesen összehúzza magát pici gombócba és úgy bújik hozzám. Imádom!

Gekko: még mindig járunk. Múlt héten totál meglepődtem, mert mikor bementünk, elkezdett nagyon sírni, aztán úgy bújt hozzám, mintha az élete múlna rajtam.  Kb. negyed óra volt, míg meg tudtam nyugtatni. Gondoltam, csak az a baj, hogy nem tudott még aklimatizálódni, úgyhogy tanulva a múlt hét tapasztalataiból, direkt kicsit korábban mentünk. Be is jött, mivel amint beléptünk, sírás ezerrel, ragacs rám. Kivettem a babakocsiból és leültem vele. Ha belém tudott volna bújni, tuti megteszi. Szerencsére most elég volt 5 perc, a szobába már kézenfogva mentünk. Az órán nagyon édes volt, nagyon élvezte, teljesen felpörgött.

Mai friss, Gekkoban készült fotók.

Kommandós (anno, pár hónappal ezelőtt az volt a "bajunk", hogy nem mászik, csak kúszik. 1 hónapja pedig újra kúszni tanítottuk...):

Labdák között:

Merengve:

Hazafelé:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr91923799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vikicicca 2010.04.15. 22:43:28

Látom A Tied is megtalálta az orrlukát. Szonja is folyamatosan beletömködi az ujját! :D És Szonján is rajta van ez az anyába bújás éppen, falra mászok tőle!!!!!! De persze aranyos, de vajon, ha eddig barátkozós volt, akkor most miért bújós? Majdcsak kinövi.

Lusthie 2010.04.16. 15:00:27

@Vikicicca: ki fogja nőni sztem. végülis egész nap te vagy vele. B viszonylag későn kezdte
süti beállítások módosítása