szösszenet

2011.01.13. 09:10

Benedek az én laptopomba akarta betenni a mesedvd-jét, de én nem engedtem, hiszen van saját lejátszója, úgyhogy elkezdett hisztizni, mire közöltem, hogy menjen be a szobájába és szóljon, ha befejezte. Így is tett, aztán kb. fél perc múlva kijött és közölte, hogy "Anya! befejeztem!". Ezután beült a helyére, bekapcsoltam neki a lejátszót, elkezdte nézni a mesét és mintegy mellékesen megjegyezte: "szomorogtam".

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr532580512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása