Szobatisztaság

2011.05.03. 09:41

Azt hiszem, egyre jobban haladunk. Talán korábban írtam, hogy viszonylag már elég régóta rendszeressé vált, hogy este, fürdés előtt Benedek ráül a vécére és pisil is. Sokszor reggel is simán ráül, bár kakilni csak ritkán szokott. Bezzeg a tiszta pelusba! :). És mi a haladás? Múlt pénteken, mégha csak kb. másfél órára is, de bugyiban mászkált itthon és nagyon ügyi volt, mert száraz is maradt, fürdés előtt pedig pisilt a vécébe. Gondoltam, mivel most 7végén, ha jó idő van, lemegyünk a Balcsira, majd ott bugyizhat, viszont az én Kicsifiam beelőzött, ti. délelőtt egyszerűen nem volt hajlandó pelust felvenni. Ennek érdekében kb. 8x ráült a vécére és a bilire is, de persze nem jött semmi. Megkapta a bugyóját, én pedig kb. félóránként megkérdeztem/ráültettem a vécére. Én kérdezgettem, ő mindig azt mondta, hogy nem kell és nem is akart ráülni, aztán persze épp a bociján lovagolt, mikor láttam, h kikerekedik a szeme. Naná, hogy pisilt :). Édes volt, mert nem igazán értette, hogy mi történt. De nem baj! Kezdetnek ez sem rossz, és lesz ez még sokkal jobb is! Van egy halom dögös alsógatyója :))).

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr952873763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása