A kis bölcsész

2007.09.19. 09:52

Úgy látszik, a Drágaszágomnak kissé elege van az informatikából, mert ma reggel kitört belőle a bölcsész.

Legutóbbi bejegyzésem kapcsán közölte velem, hogy nem érti, hogy a nők miért egy lapon említik a kéjsóvárságot a perverzitással, merthogy ugyi a kettő nem ugyanaz. Ebben igaza van, én mégis úgy gondolom, hogy az, hogy egy doki kikapcsoltatja a melltartót, perverzitás. Tény, hogy a kukucsolás már kéjelgés :-)

A másik, amibe belekötött:

Láttam egy lányt a lámpánál, akin egy tök csinos gérokk - hosszabb zakóféleség - volt. A Zuramnak meg is említettem, hogy jó a kabátja, csak az összhatás pocsék, mert farmer volt rajta és egy lapos sportcipő, amivel alapból nem lenne gond, csakhogy mindehhez totál gázos volt a tartása. Hogy állhat úgy egy mégcsinosislehetne vékony lány, hogy a hasa kitolva, a melle behúzva, vállai elől. Az egész összhatás egy kérdőjelre emlékeztetett. Meg mertem jegyezni, hogy lehet egy vékony lány is trampli? Mire a Drága Uram közölte, hogy nem trampli, hanem csak slampos. Szóval jól ki lettem oktatva :-)

Már előre félek, mi vár rám este, egy hosszabb informatikusok között töltött nap után. Így jár az ember, ha egy bölcsésznek tanult pasival éli az életét.:-)))) Azért nem kell ám sajnálni ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr45170080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

életre 2010.03.22. 13:22:35

szioka ismét én látod remélem engem a drága apukám hátba vágot ugy finoman mert én meg ugy jártam mint a pingvinek azzal a kulonbséggel, hogy nekik nem volt zsebuk a mibe a szárnyaikat beledughatták volna no meg akkor hogyan egyensulyoztak volna a szárazföldön???? Nekem meg zsebre kéz pupos menés behúz nyak ha drága apu nem ütógetet volna hátba most nem tom hogy néznék ki akik így mennek az utcán vagy lusták vagy kisebbrendűségi hogyismondjákba szenvednek szio
süti beállítások módosítása