Pocak

2007.10.29. 17:47

Kismami barátnőm ma 31. hetes. Tegnap előtt beszélgettünk, hogy mennyire nehezen viseli már a pocakját. Se ülve, se állva, se fekve sem jó neki. A lányzó durván 150 centi.  Belegondoltam, hogy talán mennyivel jobb lesz nekem, mivel 169 centi vagyok, és valahol olvastam, hogy minél magasabb a nők, annál jobban bírják a pocakot, merthogy ugyi a babónak is kényelmesebb helye van.

Ha jobban belegondolok, totál logikus, hiszen általában a magasabb nőknek hosszabb a felsőtestük is, ezért feltételezhető, hogy jobban elférnek a magzatok. De vajon ez tényleg így van?

A másik pocak-kérdés, hogy sokan mondogatják még a mai napig is, hogy ránézésre meg tudják állapítani, hogy fiú lesz-e vagy lány a babó. Ugyi ők úgy tudják a népi hiedelem alapján, hogy ha széles a pocak, akkor lány lesz, ha hegyes, akkor fiú. Szerintem ez egy baromság, hiszen gondoljunk csak bele! Ha egy nőnek széles a csípője, akkor akár fiú, akár lány a babó, simán keresztbe tud feküdni, ha viszont keskeny, akkor már nem lesz ilyen kényelmes a helye, ahogy növöget.

Vagy tényleg meg lehet állapítani a pocak formájából a pocaklakó nemét?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr53211694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mythril 2007.11.04. 21:48:14

el kell keserítselek... nekem hosszú felsőtestem van (sosem találok normális felsőt, amiben nem fagy le a vesém...) de mindkét kölök majd szét repesztett az utolsó hetekben :)))) pedig az első kicsi volt, mégsem fért a bőrébe... ill az én bőrömbe :)) de lehet hogy csak velem van a baj, azért rontom a statisztikát???

A népi babonákról... asszondják gyomorsav --> hajasbaba, széles has --> fiú... láthatod milyen kopasz kiscsajunk lett 2 is :))))

Lusthie 2007.11.06. 13:45:40

Ööööööö a kivétel erősíti a szabályt?
na? nem jó duma? :-))))
süti beállítások módosítása