Talma nyert!!!

2007.11.04. 13:20

Nem vagyok oda tévében nézve sem az autó-, sem a motorversenyért - élőben sokkal másabb, voltam már kint 1-2 versenyen -, Talmácsi Gábor mégis elérte, hogy odaszegeztem magam a kanapéra, ráadásul zabszem sem volt a fenekemben.

A mai már nem az első versenye volt, amit néztem, az utóbbi időben követtem, hol tart. Sosem hittem volna, hogy ennyire tudok izgulni egy motorversenyen. Döbbenet, mennyire jó menet volt! Ki a fene bírja idegekkel? Totál kiakadtam, mikor Faubel megelőzte, de Gábor sportszerű volt, hiszen azzal, hogy hagyta, hogy megelőzze, megadta neki, hogy saját hazájában első legyen. Igaz, így sem Faubel lett a Világbajnok! 

Épp most van Talmával riport az m1-en, jó látni, mennyire boldog!

Hatalmas Gratula Talma!!!!!

hmmm.... Az m1-en még mindig összefoglaló megy Talmácsi Gáborról. Igazán megnyugtató látni, hogy nemcsak mi kaptunk szinte szívrohamot, ahogy végigizgultuk a versenyt! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr83217920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása