Zuhi vs pancsi?

2007.11.08. 12:07

Nem tudom, hogy vagytok vele, de én alapból utálok zuhanyozni. Sőt! Egyáltalán zuhizni és fürödni is! Szerintem totál időpocsékolás a tisztálkodás. Na jó! Tény, hogy koszos sem szeretek maradni, így mégiscsak muszáj valahogy kipucolkodni a piszokból. Bevallom, azért jó lenne, ha a muszájfürdésnél mindig beülhetnék a kádba ejtőzni. De hát kinek van arra ideje? Ráadásul a bőröm annyira érzékeny - bár ezt már írtam -, hogy tuti a második pancsizás után szétvakarnám magam. Szóval marad a zuhi. Viszont azt meg nem szeretem.

Akkor most mi van? Maradjak piszkos? Azért mégiscsak nőci vagyok - és messze sem ilyen igénytelen ám - és ez sem jobb megoldás :-(. Kézre kitalálták már a víz nélküli tisztítót. Vajon testre is lehet használni? Bár nem hinném, hogy tisztának érezném magam...

Ha jobban belegondolok, azért furi, hogy mennyire nem szeretem ilyen formában a vizet. Bezzeg az úszómedencét! Meg a gyógyvizest! Nincs is jobb, mikor órákon keresztül áztathatom magam. Ráadásul uszi után még a zuhanyzást is szeretem. Megvan a megoldás! Mindennap - újra - úsznom kéne járni? De hát, hogy a fenébe kelljek fel hajnalban, hogy 6-ra a Dagályra érjek?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr73221402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása