The Secret

2007.11.15. 17:21

"A Titok mindent megad neked, amire csak vágysz: boldogságot, egészséget, gazdagságot." /Bob Proctor/.

Jól hangzik, ugye? Így kezdődik Rhonda Byrne A Titok c. könyve, aminek ma értem a végére. Hááát... Nem regényről van szó, inkább tanításról. Ezzel nincs is gond. Én anno elvégeztem az agykontroll tanfolyamot. Pár évvel ezelőtt simán hülyének néztem volna azt, aki közli velem, hogy el fogok rá menni, mégis így lett és nem bántam meg. A végén már úgy voltam vele, hogy ha megtanít meditálni, már megérte. Megtanított! Sőt!

A Titok is hasonló, csak egy leegyszerűsítettebb agykontroll jellegű könyv. Leginkább a vonzás hatalmáról, a vonzás törvényéről szól. Összeségében nem rossz, de annyira nem is hagyott bennem mély nyomot, a Silva féle könyvvel ellentétben. Tény, az agykontroll egy súlyosabb "falat". Kicsit hiányolom, hogy a Titok elmondja ugyan, mit kell(ene) csinálni, azonban nem tanít meg rá. Max. 1-2 utalás van 1-1 gyakorlatra, amit kevésnek érzek. Jó lenne, ha kicsit e téren is részletesebb lenne. Barátnőm odaígérte nekem a könyvből készült filmet, kíváncsi vagyok, mennyivel lesz másabb.

Azért, ha valaki szereti a spirituális dolgokat, érdemes elolvasnia, van benne 1-2 okosság, csak hinni kell benne. No és gyakorolgatni.

Ha érdekel: http://www.atitok.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr85230217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása