Fodrásznál

2007.12.25. 10:02

Említettem, hogy fodrásznál voltam. Ez azért is meglepő kicsit, mivel pár hete, mikor leállította  dokibácsim az inszeminációt, "megfogadtam", hogy addig nem vágatom le a hajam, míg nem lesz babánk. Úgy tűnik, ez egy elég elhamarkodott fogadalom volt. Vagy nem is volt igazi?

Tény, hogy eléggé ritkán járok fodrászhoz, most mégis úgy döntöttem, hogy fogadalom ide, fogadalom oda, mégis elmegyek és kiigazíttatom a hajam. Hozzáteszem, baromira vékonyszálú és gyorsan zsírosodó, ráadásul a vége meg totál száraz, így ha időnként nem igazíttatom ki, akkor egyszerűen nem lehet kifésülni. És most erre a szintre jutottam. Elég régen, talán nyáron voltam utoljára fodrásznál, azóta pedig már a hátam közepéig ér. Azaz ért.

Imádom, hogy nemcsak Pesten, de még Pécsett is van az Árkádban egy fodrászat, ahova nem kell bejelentkezni, szimplán csak besétálok és fogadnak. Na jó! Most is kellett várnom, de még soha nem fordult elő, hogy 1 óránál többet kellett volna mászkálnom.
Ennek a nemkellbejelentkezni dolognak azért van 1-2 hátulütője.
1.     Drágább, mint egy "sima" fodrászat,
2.   még több pénzt el lehet költeni, míg vár az ember, mivel ugyi mégsem fogsz 1 órát az üzletben ücsörögni, inkább elmész körülnézni. Ilyenkor meg csak találsz valamit, amire éppen baromi nagy szükséged van :-))).

A régi fodrászomat imádtam, ráadásul 8 hónapos koromtól kb. 18 éves koromig ő vágta a hajam, és még az esküvői kontyomat is ő csinálta, mégis el kellett hagynom, mert egyszerűen nem bírtam, hogy kb. két héttel előbb be kellett jelentkeznem. A mostani lakóhelyünkön is van egy baromi jó fodrászcsajszi, de hozzá is elég nehéz bejutni, így csak ritkán jutunk el hozzá.
Jó lenne, ha  Budapesten is több ilyen nemkellbejelentkezni fodrászat lenne, bár a lánytól, aki most vágta a hajam, úgy hallottam, hogy épp ott vezették be, hogy  be lehet jelentkezni. Miért akarják elrontani az üzlet varázsát? Mennyire jó volt, mikor kitaláltam vasárnap délután, hogy akkor én most fodrászhoz akarok menni és nem kellett várnom napokat, esetleg heteket, hanem max. 1 órát? Nem hiszem, hogy ezez változtatni kellene...

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr12273622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása