Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hihetetlen, de igaz! Most tudtam meg, hogy a főnököm bejelentette az osztályértekezleten, lehet, hogy személyi változások fognak történni... Ezzel nincs is gond, csakhogy rólam volt szó!!! Közölte a kollégáimmal, hogy babaprojekt miatt valszeg már nem leszek sokáig. Őszintén??? Noooooooormális???

Négy éven át sikerült eltitkolnom, ő is csak a vetélés miatt tudta meg. Néhány kolléganőmet anno beavattam, de az más. Erre most fogja, és kihirdeti. Tuti, hogy vmilyen szinten eddig is tudták a többiek, max. nem beszéltek róla, de akkor is! Mi lesz, ha mégsem sikerül a lombik? /Bár nagyon bízom benne, hogy fog./ Csak azért mondtam el neki, hogy ne legyen gond a sok hiányzásból, amit 1ébként addig totál jól sikerült megoldanom. Én naiv, azt hittem, hogy amiről zárt ajtók között beszélek vele, köztünk marad... Komolyan mondom, rosszabb mint egy nő! Eddig nem hittem, hogy a pasik is ennyire pletykások. Sőt! Náluk még az sem egyértelmű, hogy mit mondhatnak el és mit nem...

Na jöjjön csak vissza, majd ellátom a baját jól!

Hihetetlen egy pasi :-). Visszajött, mondtam neki, nézett nagy szemekkel, hogy ez titok volt? Meg miért szégyellem? Nem szégyellem én, de nem akartam, hogy csámcsogjanak, eddig legalább nem kérdezősködtek. És ezzel sztem le is volt zárva :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr69298278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása