És igeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! Megvaaaaaaaaaaaaaaaaaan! :-))))

Sztem még életemben nem készültem ennyit, vagy legalábbis ennyire lelkesen egy vizsgámra sem! Egész héten gyakoroltam a Zurammal, majd péntek este, a fürdőkádban, egy műanyag babával végigpróbáltam a feladatokat. Jó buli volt :-))). Külső szemlélő biztosan hülyének nézett volna, mivel jó félórán keresztül egy játékbabának beszéltem a kádban :-).

Nagyon féltem a bevezető szövegtől, de tényleg sikerült annyira felkészülnöm, hogy ne süljek bele. Az első óránál - merthogy az volt a vizsga, hogy nekem kellett két órát tartanom - ugyan kimaradt 1 fontos dolog, de a másodiknál már jobban ment. Sőt! Talán túlságosan is lerövidítettem a szöveget, lehetett volna tovább is húzni egy picit az elejét. Na majd leközelebb!

Eminens, és mostanság maximalista létemre, még ráhúztam egy órát, bár akkor már csak segítőként voltam bent. Piszkosul élveztem. Egyre nehezebb eljönnöm az uszodából, még jó, hogy az tunningol, hogy időben kell ebédelnem, különben rosszul leszek.

Sztem ebben a csoportban - 4 van összesen - volt a legnehezebb a vizsga, mert

1. az oktató vizsgáztat, akit mostanság csak simán "Mumusnak" hívok :-))) - eléggé szigorú, bár nagyon jólelkű -,

2. itt kell talán a legtöbbet beszélni,

3. ez az a csoport, ahol nem a babákat "kell betörni", hanem a szülőket.

Igaz, azért a többi sem lesz sokkal könnyebb, de legalább ott már rutinosabbak a szülők.

Jövőhéttől a 2-es csoporttal leszek. Már nagyon várom :-))))

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr63303784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása