A Nagy Nap

2008.02.09. 11:09

Végre eljött ez az idő is!

Ma reggel megvolt az ET, azaz az embrio transferünk. Nehéz döntés volt, de nem mertünk hármat, csak kettőt visszakérni. Én még így is reménykedem abban, hogy mindkettő szépen meg fog tapadni. Dokibácsink meg is fenyegetett, hogy nem leszek a barátnője, ha nem sikerül. Szóval nagyon össze kell szednem magam :-)))).

Azért hihetetlen érzés, hogy ennyi idő után eljutottunk idáig. Ráadásul mindenki azt mondta, hogy sejtecskéink milyen gyönyörűek. Még a fagyiba is került 10 db, úgyhogy lesz majd későbbre is, ha szükség lesz rá. Ha nem, akkor elajándékozzuk őket, hátha másokon is tudunk segíteni.

Furi érzés kerített hatalmába, mikor ott fent feküdtem a székben és visszakaptam őket. Már az is meglepő volt, mennyire el tudtam lazulni. Arról ne is beszéljek, hogy milyen boldogság töltött el akkor, mikor visszakaptam őket. Piszkosul ünnepélyes és megható érzés volt.

Nagyon bízom benne, hogy sikeresek leszünk. Egyszerűen nem lehet másképp!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr27332193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása