Mostanság kezd rendszeressé válni, hogy vasárnap reggel - na jó! délelőtt... - elmegyünk Sashalomra misére, a kedvenc papunkhoz, majd kajálunk egyet és utána beülünk egy matinéra. Eddig általában a Sugárban kötöttünk ki, ami nekem nagyon bejött, mivel sztem elég jó és kényelmes mozi. Egyszer viszont a Lurdyba mentünk, ami nem tetszett annyira, mert ott nem olyan jók a székek, szétültem a fenekem a film alatt.

Tehát ma is moziztunk, méghozzá az Aréna Plázában lévő mozit avattuk fel. Legalábbis részünkről volt csak avatás. No nem az imax-et, csak a simát, de jó volt, ugyanolyan királyosak a székek, mint a Sugárban. És ugyi maga a Pláza se semmi... Tudom, sokan fikázzák, nekem mégis bejön. Tágas, nincs túl sok üzlet, amik vannak, azok meg nem olyan pirinyók, mint máshol. Szóval bírom, ráadásul van 1-2 bolt, ami máshol nincs.

Mozi előtt bekajáltunk az egyik kedvenc kajáldámban, a Leroy-ban. Piszok régóta - akkor még csak a visegrádi utcában volt - bírom a helyet, imádom a hamijukat, iszonyat finom önteteik, szószaik vannak. Persze most is elég fincsit ettem, mint mindig. Sőt! az egészet felfaltam. Lehet, hogy csak fél adag volt??? :-o

Összességében jó kis 7vége volt, ráadásul még a nap is hétágra sütött. Tiszta tavasz! Hami, mozi és egy kis vásárolgatás a szerelmemmel. Kell ennél több?

Bizony ám! Vásárolgatás! Még, ha nem is olyan nagymértékű, de azért volt egy kicsi! Vehettem a Zuramnak névnapjára ajándékot. Ez most nagy segítség volt, mert ugyan az idén nem lesz meglepi, de mivel ugyi mostanság a sulin kívül nem nagyon mászkálok sehova, elég nehéz lett volna bmit is beszereznem. Meg bevallom, sok 5letem se volt, ill. még a 7végén beszéltük anyósommal, hogy mit kéne neki venni, mire mondtam, hogy remélem, hogy én egy kétcsíkos teszttel fogom megajándékozni. Na ezt már megkapta... Majd lesz meglepi a szüleitől ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr15352993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása