7, 13

2008.04.23. 21:09

Szép számok, nem?
Van, akiknek szerencseszám, van, akiknek éppen szerencsétlen. Nekem évek óta a lottószámaim között van mindkettő.

Mi jut eszembe erről a számról?
- 1 hét ennyi napból áll,
- egy átlagos hajszál kb. 7 évet él,
- 7 nyaki csigolyánk van,
- Hófehérke és a 7 törpe.
És végül, de nem utolsó sorban ugyi sokan azt mondják, hogy egy kapcsolatban a 7 év vízválasztó.
Hát mi elértük. Tegnap volt 7 éve, hogy 1ütt vagyunk a Zurammal. És változás lesz. Általában ezt a változást inkább negatívként szokták emlegetni, sok házasság, kapcsolat ennyi idő után megy szét. De nem úgy, a miénk! Úgy érzem, egyre jobban megvagyunk. 1ütt. És nemsokára már hárman. Szóval szép szám ez!

No és a 13-as szám! Ez se semmi! Sokan írtóznak tőle, péntek 13.-án ki sem dugják az orrukat a lakásból, nehogy valami baj érje őket. Én már gyerekkoromban is szerettem ezt a számot, mert mindig vmi jó történt velem, főleg péntek 13.-án. Volt, mikor találtam valamit, vagy egyszerűen csak szerencsés napom volt.
És tinikorom 13. életévét is bírtam.

Jelenleg mi a jelentése a 13-nak?
Ennyi hetesek vagyunk. Nem semmi, hogy múlik az idő, amivel egyenesen arányosan nő a pocakom. Most már ott tartok, hogy talán más sem úgy néz rám, hogy "demeghízott". Vagy még mindig csak én látom babás pocónak a pocakomat?
Tegnap érdekes volt, mert a már nem annyira kedvenc fórumomon az egyik lány meggyanúsított, hogy a fotón, amit feltettem az oldalra, nem is az én pocóm van, merthogy túl nagy. Na igen! A fénykép este készült, vacsi után, teljes menetfelszerelésben, azaz kismamanaciban, pulcsiban és még rajta egy felsőben.
Így néztem ki:


Ez pedig egy ma reggeli, ruci nélküli kép:

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr16438669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása