Tegnap este kicsit olvasgattam az úszás techinka c. könyvet, de nem sokáig jutottam vele, úgyhogy délelőtt megintcsak ideges lettem, mert délután egy dolinak néztem elébe, amiről a múltkor lemaradtam, mert annyira fáradt, na jó! lusta voltam, hogy nem mentem be.

Reggel a dilidokinál kezdtem, aki mindenáron meg akar győzni, hogy milyen jók az egyberuhák, főleg nyáron, pocakosoknak. Azt tudom, tudtam, hogy mindig is utáltam az egyberucikat - tisztelet a kivételnek, mint pl. a koktél- v. bálirucim -, de akkor épp nem tudtam megmondani, hogy konkrétan miért. Tény, hogy van 1-2 - talán pont ennyi - helyes kis ruhám, amiket tavaly vettem a Terranovában, de azokat se nagyon hordtam.
Nah aztán beugrott, hogy miért is nem a szívem csücske az egyberuha. Szimplán azért, mert nyáron én sokkal melegebbnek érzem, mint egy rövidgatyót, vagy miniszoknyát egy sima pamutpólóval, amit adott esetben kicsit fel tudok húzni, hogy a derekam is kapjon egy kis levegőt. Tény, a dilioki (ez nem sértés ám, bírom nagyon!) amolyan sportcipős-kordnadrágos-zakós típus, szóval kicsit talán alternatív, vagy inkább közgázos stílusú, szóval az ízlésünk azért nem egyforma, meg ugyi én bírom az extrémebb, néha megbotránkoztató, néha csinin sportos cuccosokat is. És az egyberuha nem ez a kategória. Nah majd meglátjuk, mi lesz nyáron.

Apropó ruha! Még suli előtt tudatosan :-) benéztem a Krisztina plázába, ahol van egy kismamabolt. Már a neten kinéztem, hogy létezik náluk szűkszárú kismamifarmer, korrekt áron - ikejából hazafelé benéztem a Brendoba, ahol a 36-os nadrág nagy volt, viszont a pocakrésze meg szűk, szóval nem is értem, hogy árulhatnak ilyet, ráadásul majd' 23eFt-ért - és a legnagyobb örömömre volt is egyetlen db a méretemben (S-es...). Ugyan van egy pici bibije, hogy hosszú a szára, de majd holnap vagy felhajtatom, vagy ha nem találok Harasztiban vkit, akkor megcsinálom én, de 1ébként dögös és totálisan normális farmerára volt. Ja! és később is tudom majd hordani, mert olyan a derékmegoldása. Erről van szó, bár így nem sok látszik belőle:
 http://www.mammola.hu/aruhaz/item.php?id=205
A derékrésze pedig ilyen: http://www.mammola.hu/aruhaz/pocakmegoldasok.php
Azaz az első sorban lévő képeknél a harmadik, pontosabban a "Kényelmes pocak alatti derékpánt"-úra gondolok.

Ezután bementem az Ikejába, ahol megettem az itthonról vitt fincsi májrémes kiflimet - most ez a sláger! -, és vettem hozzá ingyé egy kv-t, mert Family kártyára nem kell fizetni érte. Hami közben meg tanultam. Bizony! És hasznos is volt, mert közben jegyzeteltem és nagyjából sikerült is végigolvasnom a könyvet. Tripla haszon, mivel vettem egy halom cuccost is, úgyhogy asszem holnap megint pakolászni fogok két pihi között.

Miután végeztem, hazahúztam, ahol hamiztam, pihiztem és még tanulgattam kicsit, aztán irány a suli. Be voltam tojva, mert eléggé ciki lenne, ha pocsékra, azaz buktára sikerülne a dolim, de talán a kettes tutira megvan. Tanár úr elkezdte kijavítani, de mivel a többiek is nem sokkal utánam adták le, így már nem fejezte be a javítást, viszont azt láttam, hogy a 4 oldalas cuccos első oldala hibátlan lett, szóval talán már bukta nem lesz. Ja! és a durva, hogy még a szomszédaimnak is segítettem! :-)

Suli után elmentem a Zuramért, akiben felmerült egy komoly kérdés, hogy ma nem kell-e valamit ünnepelnünk, merthogy mostanság már szokássá vált a csütörtöki ünneplős vacsi. Persze most is volt mit, mivel ugyi tegnapelőtt voltunk 7 évesek, így mentünk is hamizni. Jó volt.
Hazafelé meg nem tudom, mi volt velem - most sem ám! :-) -, mert egyszerűen csak úgy megeredt a nyelvem, hogy még én is azt hittem, hogy sosem fogom tudni abbahagyni a szövegelést. Bezzeg most! Most csak az ujjaim járnak :-)
Nah be is fejezem, mert már csúnyán néz rám a Zuram és épp most szúrt le jól, hogy
"kurvára nem pihensz". És asszem igaza is van. Szép álmokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr92441108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása