Tanyúni tanyúni tanyúni

2008.05.09. 21:01

Ahogy Lenin is mondaná.
Sosem voltam oda ezért a tevékenységért, most mégis nagyon megtáltosodtam. Egyszerűen élvezem a tételek kidolgozását. Hát noooooooormális vagyok én??? Igaz, a 90 tétel nagy része már megvan, de volt még 1-2 - na jó! 6-8 -, kicsit neccesebb, aminek nekiültem és utánanéztem. És tök jól belejöttem! Ha megvan az összes, szépen átnézem, pofásítom még, majd ki fogom nyomtatni, hogy a hosszú 7végén tudjam tanulgatni.

Igaz, nem leszünk itthon, mert megyünk Pécsre anyósomékhoz, de nem gond, ott is lesz majd időm, hogy a tételekkel foglalkozzak. Ja! Ugyi a babaúszás cuccosról van szó...
Bízom benne, hogy nem fogok beégni a szóbelin, nagyon szeretnék jól szerepelni.
No majd meglátjuk, addig is összeszedem magam jól! :-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr32461529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.05.09. 21:53:08

Csak így tovább!!! Tanuljál és ússzál (a boldogságban is):-)
Látod idetaláltam?
Ki is linkeltelek nálam! Pusza

Lusthie 2008.05.12. 19:25:04

:-) Úszni sajna mostanság nem, mert Dokibácsi eltlíltott a víztől, de a boldogságtól azé nem :)
pussssz
süti beállítások módosítása