Záróvizsga

2008.05.15. 22:44

No és akkor a vizsgáról.
Be voltam tojva. Sztem az egész társaságból én voltam az egyetlen, aki az összes tételt kidolgozta. Tény, nem keveset bíbelődtem vele, mert ugyi nekem baromi fontos volt, hogy rendesen felkészüljek, jól szerepeljek.

Hogy is zajlott az egész? Ötösével, óránként voltunk beosztva. Mivel a 90 tétel ugyi igazán 3x30 volt, így mindhárom adagból egyet-egyet kellett húzni, azaz igazán vizsgaszerűen történt az egész. Vizsgáztatóink nagyon csinik voltak, mindannyian nyakkendőt is húztak, még jó, hogy én is normálisan felöltöztem. Szerencsémre jó tételekbe sikerült belenyúlnom, úgyhogy ez azért megnyugtatott. Harmadikként vizsgáztam a déli adaggal. Izgultam, sikerült is belekavarnia kedvenc oktatómnak, de a lényeg, hogy sikerült!
Méghozzá igencsak jól!

Összesen 3 jegyet kaptunk. Az első a gyakorlati eredmény, a második az aznapi vizsga, ill. a harmadik pedig az egész átlaga, azaz ennyire értékelték a tudásomat. Szóval az első jegy 5-ös, a második 4-es, a harmadik pedig 5-ös lett. És most piszkosul boldog vagyok, mert még ha nem is kiválóra, de azért kitűnőre csak sikerült megcsinálnom. Igaz, a jegy nem szerepel az oklevélen, de ez a legkevesebb, a lényeg, hogy tudom és azért más is tudja.
Bevallom, nagyon megkönnyebbültem, hogy nemcsak túl vagyok rajta, de még sikerült is, méghozzá ilyen jól! És immáron hivatalos babaúszó-oktató vagyok.

Mostmár csak a sima úszóoktatói edzőtábor és a záróvizsga van hátra, aztán jöhet a megérdemelt pihenés! Kb. 14 éves korom óta nem volt szabad nyaram, és valszeg egy jó darabig nem is lesz, így ki akarom használni.

Ja! És persze csütörtök lévén mentünk ünnepelni, hiszen volt is mit, úgyhogy a babaqqcs után hazamentem, lerendeztem kiskutyut, majd visszamentem a Zuramért, aki elvitt vacsizni. Jót hamiztunk, mostmeg próbálom felfogni, megemészteni a mai nap eseményeit. Talán holnapra majd sikerülni is fog.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr57471772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.05.16. 08:34:45

A vizsgádhoz is gratula! Kár, hogy nem korábban lettél babaúszásoktató, akár még a csajokkal is járhattunk volna Hozzád:-)

Lusthie 2008.05.16. 12:47:06

:-) köszönöm! Nem baj, majd a harmadikkal jöttök :-)))
süti beállítások módosítása