Ünneplős csütörtök

2008.05.22. 10:14

Ismét itt a csütörtök, ami ugyi nekünk azt jelenti, hogy este elmegyünk vacsizni. Végülis hívhatjuk "torkos csütörtöknek" is :-). 1ébként ez az elmúlt hónapok során már szokásunkká vált és eddig mindig volt valami ünnepelni valónk, vagy legalábbis találtunk vmit.

A mai napra ismét több dolgot tudnék felsorolni, amiről egyszerűen muszáj megemlékezni.
Az első dolog, hogy a Zuram hétfőn egy fantasztikus gólt rúgott.
A másik, hogy mostmár hivatalosan is érzem Babót, tutira kell neki is venni majd egy focicsukát.
A harmadik pedig, ami mindig van ugyi, az az aktuális hétforduló. Szóval, ha más nincs, ez mindig ok :-).
Bírom ezeket a csütörtököket, jó érzés felöltözni, elmenni vacsizni, egyszerűen csak együtt lenni. Nincs igazán törzshelyünk, de a környező éttermek nagy részét már felfedeztük és mindegyik tök jó.

Kíváncsi vagyok, ma hova fogunk menni, mert ez a nap kicsit más mint a többi, mivel ma van a szülinapom! Bizony! 34 éves lettem én. Hosszú idő után ez az első szülinapom, aminek igazán nagyon örülök és nem zavar a korom A korom? Tiszta baromság az éveket számolni, ezzel foglalkozni, mivel még mindig csak max. 30-nak néznek, főleg mióta megint lefogytam. Szülinapok? Na jó! Az eddigiek is tök jók voltak, hát még amióta a Zuram ismerem, de ez a mostani azért igencsak más. Több szempontpól is. Most talán elmondhatom, hogy igenis, elértem, amit szerettem volna!
Hogy mit? Először is, a szívem alatt hordom közös gyermekünket. Másodszor, régi álmomat váltottam valóra azzal, hogy megszereztem a babauszi-oktatói oklevelemet. A harmadik pedig, ami azért mindennapi dolog, hogy nagyon boldog vagyok!
Boldog vagyok, hogy megtaláltam a Zuram, boldog vagyok, hogy olyan a családja, amilyen, boldog vagyok, hogy ebben a fantasztikus lakásban lakom és még sorolhatnám!
Egyszerűen jól érzem magam és ez tök jó!
Szóval azt hiszem fantasztikus szülinapom van!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr98481883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maya 2008.05.22. 15:26:00

Születésed napján köszöntünk Téged itt,
Te oly sok mindent adtál, s ez minket felderít...
Néked szól az ének, így köszöntünk Téged.
Legyen ez egy boldog születésnap!

Minden barát táncol, mert ünnep ez a nap, és
Minket összeláncol, hogy Te is köztünk vagy,
Néked szól az ének, így köszöntünk Téged.
Legyen ez egy boldog születésnap!

Nagyon-nagyon-nagyon boldog szülinapot, és még minden szépet és jót a maradék 364 napra is ;)

Lusthie 2008.05.22. 15:39:08

:-) köszönöm szépen!

Lili · http://biborszel.blog.nlcafe.hu/ 2008.05.22. 19:22:27

SZia Drága!
Még sok-sok ilyen fantasztikus szülinapot Neked, az Isten éltessen sokáig.

Lusthie 2008.05.23. 10:37:27

Drága Lili!
Nagyon szépen köszönöm!!!!!

Lusthie 2008.05.28. 21:31:27

Besoka: neked is köszönöm szépen!
süti beállítások módosítása