Zuhanyzás vs fürdés

2008.07.17. 10:25

Nem tudom, ti melyiket szeretitek jobban, de én mindkettőt. Szerintem mindegyiknek megvan a maga kis előnye. A zuhinak ugyi, hogy viszonylag gyorsan túl van az ember a tisztálkodáson és még egyszerűbb is. A kádban pancsi pedig akár romantikus is lehet, mindenesetre jól el lehet lazulni egy habos-illatos fürdőben, esetleg gyertyával, zenével színesítve még hatásosabb. Sajnos én nem nagyon ücsöröghetek a kádban több dolog miatt sem, de ezeket most nem részletezném. Hiányzik, de ez van. Viszont a zuhival totál jól elvagyok.

Nekünk nincs zuhanykabinunk, bár a lakás eredeti tervében szerepelt. Lemondtunk róla, mert mérlegelnünk kellett, hogy mi a fontosabb, két wc, vagy 1 kló + 1 zuhanykabin. Mivel általában elég nagy az átmenő forgalom nálunk, úgy döntöttünk, hogy inkább legyen még egy budi a fürdőben is, így legalább nem lesz sorbanállás. Úgy tűnik, ez be is jött, de azért eléggé hiányzik az az igazi zuhizás. "Komoly" problémám, hogy mostanság már a hajmosás is nehezemre esik, mivel eddig mindig úgy végeztem ezt az utálomtevékenységet, hogy behajoltam a kádba. No ezt viszont Benedek nem igazán viseli. Megoldás? Jó kérdés.

Először próbáltam a beállokakádbaésazuhizássalösszekötöm variációt, de nem szeretem, mert utána mindig tiszta víz az egész füri. A másik variáció, ami már jobb volt, hogy fogtam az én kis műanyag sámlimat, beleraktam a kádba és ráültem. Ez már tényleg nem volt rossz, de mégsem az igazi, ráadásul a Zuram szerint baromira nem biztonságos. Nah akkor jött a korszakalkotó 5letem, és sikerült is hatnom a Drágámra, hogy vegyünk - végre, mert én már régóta pedzegettem - zuhanyfüggönyt. A Zuram eddig ellene volt, bár még a mai napig nem tudom, hogy miért. A lényeg, hogy vasárnap végre elmentünk a Bricostore-ba és meg is vettük a függönyt és a karnist is. Persze zseniálisan elfelejtettem karikát venni hozzá, de kicsire nem adunk. Tegnap este végül ezt is kaptam, úgyhogy még akkor fel is szerelhettük az új szerzeményt. Nekem nagyon bejön, ráadásul imádom a műanyag illatát :-). Jóvan, nemcsak ezért. Reggel felavattam és iszonyatosan élveztem. Tök jó volt, hogy a zuhanyfejet berakhattam a helyére és nem pacsáltam szét a vizet. Jajjjj nagyon jó! Végre megoldódott a zuhanyzós problémám - is -, úgyhogy most nagyon hepi vagyok :-). És mostmár sokkal jobban szeretek majd zuhanyozni is, mert talán kevésbé lesz macera. No meg a függöny fel is dobja a fürit. Tiszta haszon. Csak ennél nagyobb problémám ne legyen :-).

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr70572205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.07.17. 14:47:06

Én nagy pocakkal is behajoltam, szenvedés volt rendesen. Nyáron zuhanyozni szeretek, télen meg kádban fürdeni :) Jó pancsizást neked ;))

Lusthie 2008.07.17. 15:28:34

Ugyiugyi? én most élvezem, hogy végre állva műxik minden :-) Szeretném én is a kádat...

picuranyu · http://picurom.freeblog.hu 2008.07.18. 08:14:14

Szerencsére én fürdödhetek kádban, meg jobban is szeretem, mint a zuhanyt. Olyan jó elmerülni, és olvasni közben. :)
Mikor hajat mosok, akkor meg szépen csücsülök, és a zuhanyrózsával bevizezem/ öblítem a hajam. :)
De hát nekem még csak szúnyogcsípésem van. ;)

Lusthie 2008.07.18. 20:16:51

Picuranyu: mázlista! Gyerekként én nagyon sok könyvet eláztattam, mert mindig elaludtam :D
süti beállítások módosítása